obey-robots.txt
08 December 2016, 16:58
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken

de klant het zwarte schaap pfff BIJ TELE2

koen
heb nu bijna een maand tele2 20mb met vaste telefonie zag de leuke reclame geef je provider de zak betaalde toch al te veel dus tele2 here i come!! en aangevraagt nu komt het . krijgen de opleverdatum via sms(nette service) . later krijgen we een leuke sms u internet is opgeleverd en u kunt gebruik maken van u internet ??? en u internetpakket installeren ??? wil ik wel doen maar heb niks gekregen dus nog geen internet . bellen met tele2 0900 nummer locaal tarief toe maar weer 5 dagen later 2 modems in huis ??? via de post van tele2 . hebben maar 1 retour gestuurd kan gebeuren .eindelijk internet dus ga een snelheidstest doen en ga naar speedtest.net (nog meer testen gedaan via andere site's)en meet de snelheid (aangevraagt 20mb) maar doet maar 4mb(soms nog lager) . gebeld met tele2 0900 oke . word mij verteld dat 20 mb niet haalbaar is op mijn lijn(is mij niet verteld) maar toch moet ik de 20 mb lijn betalen????? terwijl ik maar 4mb krijg van hun . vandaag weer gebeld (0900 locaal tarief)dacht zal wel een fout van de medewerker zijn. dezelfde vraag gesteld aan de volgende medewerker zegt precies het zelfde en maakt het nog mooier als de eerste medewerker of je nou 1 mb 4 mb of 20 mb lijn krijgt bij tele2 de prijs is hetzelfde ?????? dus betalen voor iets wat je niet krijgt. zo wil ik ook mijn geld wel verdienen. en heb daarbij ook nog es geen lijn van tele2 neee een lijn van kpn word mij nog ff verteld door de 2de medewerker .heb ik maar gezegt dat ik overstap naar een ander provider .dus geef je oude provider nooit de zak voor tele2 mensen kost je meer dan je oude provider. en nog een paar punten !!!

word mij bij de nieuwe provider gevraagt om mijn klantnummer van tele2 ?????? heb geen papier of sms of email gehad met mijn klantnummer

wou inloggen op mijn tele2 ??????? heb geen papier of email of sms gehad met mijn nieuwe email en wachtwoord [justify]van tele2

dat vind ik van tele2 bij deze dus
deze tekst word ook ff geplaatst op meerdere sites

mensen geef je oude provider niet de zak voor tele2 want de reclame is waar JIJ BENT DE ZWARTE SCHAAP [/justify]
Gewijzigd door koen op 18 september 2009, 00:05

Anoniempje
dat is inderdaad flink klote. ze claimen inderdaad alleen dat het internet en bellen het goedkoopst is. Jij hebt alleen Internet?

Klantnummer staat op de facturen die je in de mail krijgt. Mijn Tele2 zijn dezelfde gegevens als je e-mail.

koen
moi moi nee heb internet met telefonie he en factures haha die krijg ik niet eens???? heb sinds ik tele 2 heb helemaal nog geen factuur of inlog codes voor mijn tele 2 ontvangen dus kan ik ook niet inlogge in mijn tele2

Tele2 Webcare
Geachte Koen,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

koen
mijn telefoonnummer hallo wat helpt dat heb er al genoeg van jullie aan de telefoon gehad dus dat helpt niks heb trouwens al een nieuwe provider aangevraagt en na 3 dagen had ik mijn klantnummer al dat wil wat zegge mensen ga aub bij tele2 weg dat is echt rommel geef ze de zak zelf maar inplaats van je eigen provider

de hatelijke groeten koen

Anoniempje
Koen. Het is vervelend dat je verbinding niet werkt. Als iemand aanbied je te helpen is het wel zo beleefd daar gepast op te reageren. Het kost je niets, die medewerker belt jou op. Ik neem aan dat ze de meer er varen agents op webservice duty gooien en het verse bloed alleen de telefoon laten opnemen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'de klant het zwarte schaap pfff BIJ TELE2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill02:12:22
| Gilex09:48:15
| abmg20:54:08
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?