obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Tele2 Webcare
Bruutje
Vinden het moeilijk om terug te belllen geloof ik...?
We wachten al ruim 3 weken op telefoontje van ze...
NOG STEEDS BAGGER INTERNET HIER!
 
data-full-width-responsive="true">
kobus1960
Zelf even bellen, goed je belminuten, tijden en de naam van de medewerker noteren.
Vervolgens kun je nadat de boel wel werkt, aan de hand hiervan restitutie van de kosten
aanvragen. Belangrijk dus, noteer alles. Ook kun je de specificatie van de je telefoon
provider gebruiken. Tele2 doet hiet niet al te moeilijk over.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Bruutje
Ze bellen mooi ons maar...
Dus Webcare...sla je slag!

Want als wij bellen krijgen we de gewone klantenservice aan de lijn en die kunnen niks doen voor ons....Wat ik begrepen heb toen van klantenservice is dat TELE2 WEBCARE van hogere hand is...

Dus zelf bellen schiet ik niets mee op...HUN bellen maar...

Kop op Danielle Webcare...ff roepen hier AUB!
Gewijzigd door Bruutje op 19 december 2010, 19:25
 
kobus1960
Met alle respect, dan kan je lang wachten op een goed product.
Of het werkt aardig, maar je wil nog beter.

Dit topic sluiten we dus maar?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Webcare', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017