obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
telefoon verkoop
jerome
Goedemorgen,

Vanmorgen 1 maart 2012 werd ik gebeld door tele2.
Ik ben spastisch en spreek moeizaam. De mw van tele2 sprak waanzinnig snel en wilde me een ander pakket aanbieden.

Ik heb mijn best gedaan zo duidelijk mogelijk te spreken en aangegeven dat ik het abbonement van tele2 ongewijzigd wenst te laten.
Mevrouw was alleen maar bezig met haar opdracht "verkopen"

Ik wilde een email sturen naar tele2 om te bevestigen dat ik mijn huidige abbonement van tele2 ongewijzigd laat , maar vreemd genoeg gaat dat niet.
Als de virtuele assistent het niet begrijpt wordt er gemeld dat ik kan bellen.

Groet,

Jerome
 
data-full-width-responsive="true">
cornfed
Je kan een bericht zetten op Twitter http://twitter.com/#!/Tele2Webcare of op het Tele2 forum http://forum.tele2.nl.
Dan kan Webcare je probleem onderzoeken.

Als uiterste noodgreep kan je ook een aangetekende brief schrijven.
Dan is er altijd juridisch bewijs dat je op tijd reageerde.
Als er een nieuw contract aangegaan is, moet er een voice-tape bestaan waar je toestemming geeft voor een nieuw contract en
je hebt altijd recht op zeven werkdagen opzegtermijn waar je het contract kosteloos kan annuleren.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Merino
Voicetapes willen nog weleens verdwijnen bij Tele2 (ervaringsdeskundigheid).
U kunt misschien beter de Tele2 Reputatiemanager benaderen:

http://newsroom.tele2.nl/contact/

Na overleg met de crew besloten deze link te zetten.
Hier staan alle gegevens gewoon op een Tele2 site.

Edit MOD
Gewijzigd door kobus1960 op 02 maart 2012, 20:29
 
cornfed
Als de voice-tape foetsie is, kan Tele2 niet meer bewijzen dat je een contract afsloot.
Dat is dus in dit geval positief voor de TS.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Antwoord met gegevens aangepast, hier staan ze allemaal.
Dit na overleg Crew Tele2 forum, dit forum dus. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jerome
Op 13-mrt-2012, om 17:35 heeft klantenservice@tele2.nl het volgende geschreven:


Beste heer/mevrouw,


Onlangs heeft u een productwijziging aan ons doorgegeven. Via deze weg willen wij u laten weten dat wij uw verzoek voor deze productwijziging in goede orde hebben ontvangen. Wij zullen alles in het werk stellen om uw verzoek zo snel Mogelijk verwerken.

Wilt u op de hoogte blijven over de status van uw productwijziging, kijkt u dan op uw persoonlijke mijn.tele2.nl pagina.
Met vriendelijke groet,
Tele2 Nederland

Iwar de Caluwe
Marketing Manager

Voor vragen kunt u terecht op onze website:
www.tele2.nl/klantenservice

Mijn directe reactie:
Nee hoor, vrienden.

Ik heb " GEEN PRODUCTWIJZIGING" door gegeven.
Ik ben wel gebeld door zo'n snel figuur. En hoewel ik door mijn lichamelijke handicap moeilijk spreek heb ik duidelijk aangegeven dat ik GEEN PRODUCTWIJZIGING wens.

Mocht onverhoopt blijken dat er toch iets veranderd zal ik niet nalaten om daar publiciteit aan te geven.

Laat duidelijk zijn dat misbruik maken van mijn handicap (spraakgebrek) is dit erg hoog opneem

met vriendelijke groet,

Jerome
 
Merino
lees ook bericht 5 in:
http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...post_24354
Gewijzigd door kobus1960 op 14 maart 2012, 10:05
 
kobus1960
Ik zou dit best door willen geven aan "Danielle van Tele2 Webcare", echter zij
of de persoon die dit synoniem gebruikt mag van Tele2 geen antwoorden meer
geven op dit forum, waarom? Krijgen wij er niet feitelijk uit, men draait erom heen.

@Merino, wij (beheerders) zijn in overleg.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino

Quote

kobus1960 schreef:

Ik zou dit best door willen geven aan "Danielle van Tele2 Webcare", echter zij
of de persoon die dit synoniem gebruikt mag van Tele2 geen antwoorden meer
geven op dit forum, waarom? Krijgen wij er niet feitelijk uit, men draait erom heen.

@Merino, wij (beheerders) zijn in overleg.



Zoals Tele2 altijd en overal omheen draait.
@ Beheerders: ik beperk me verder maar tot PB's
 
tang14
een ding,Ga er NIET op in..
ik heb er zelf spijt van tele2
Ze bellen je over mobiele en vaste lijnen over hun diensten
Eenmaal je erin trapt gaan ze een VOICE contract opnemen
Je zit dan vast aan een jaarcontract en dus digitaal wijzigen is niet mogelijk
Klantenservice bellen helpt niet want je mondeling afspraak gemaakt.
opzegingstermijn van tele2 is 7 dagen
Probeer dus een aangetekende brief te sturen
succes
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon verkoop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verkeerde vaste Telefoon geleverd Algemeen : 5 14 nov 2012
pop3.versatel.nl niet te benaderen met telefoon Storing : 5 18 aug 2012
Telefoon gestolen Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 9 11 jun 2012
abo's vaste telefoon en internet 20mb Algemeen : 9 01 mei 2012
geen telefoon en internet Algemeen : 2 09 apr 2012