obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
waardeloos service desksysteem
am001
Storing

Ik moet nu inmiddels mijn abb gaan betalen.
En mijn systeem is niet opgeleverd zo als het zou moeten zijn.
Ik wil niet betalen voor iets dat niet is wat het moet zijn.

En je kan geen klacht door geven aan een manager of PR
vanhoe je behandeld ben.
En hoe je gang van zaken lopen.

Ik weet echt niet hoe consumentenbond dit nu een goed product heeft gevonden?

Shock
 
data-full-width-responsive="true">
janvandermeer
Stuur een klachtenbrief zou ik zeggen. Heb ik ook eens gedaan, en die wordt gewoon behandeld.

Ging over hetzelfde probleem, dat je door moet betalen. Maar er wordt vermeld dat het komt door het allemaal geautomatiseerd is.
Het voordeel is wel dat je de maadnen daarna geen abonnementskosten hoeft te betalen omdat je geld terug krijgt.
 
am001
Tnx.

wel ik heb het div keren via de helpdesk aangemeld
En ik heb gelukkig na zelf veel zoeken een mail adres van een
managment gevonden en die gelijk aan geschreven.

hopend dat het nu sneller en beter wordt.
C.q. service verlening van tele2 als het verhelpen van storingen.
Maar ik heb nog steed niet betaald , ja is nog niet echt opgeleverd zo als zij het hebben verkocht aan mij.
dus eerst opleveren dan pas betallen ja toch.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'waardeloos service desksysteem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
uiterst slechte service Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 27 jul 2012
Decoder werkt niet, service van tele2 werkt ook niet TV diensten : 3 10 mrt 2011
tele2 klanten(service) Klacht over Tele2 : 62 01 mrt 2011
Doe het zelf pakketten niet/ wel voorradig? slechte service !!! Algemeen : 6 21 dec 2010
Klachtafhandeling Tele2 waardeloos Klacht over Tele2 : 3 27 okt 2010