obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken
USB Harde schijven op het netwerk aansluiten.
Rocks Online
Hallo allemaal,

Ik heb 2 usb hardeschijven van 500 GB die ik wil gaan gebruiken in m'n netwerk.
Nu ben ik sinds dit jaar weer lid van Tele2 en heb ik de standaard draadloos modem
draadloos modem erbij gkregen en dat werkt allemaal goed, want ik m'n laptop,
nintendo wii draadloos aangesloten en m'n pc + xbox 360 bekabeld.

Nu weet ik dat er ook modems bestaan die usb aansluitingen hebben voor eventueel
printer, hardeschijven enz. Weten jullie misschien welke ik het beste kan pakken zodat
ik als bovenstaande kan aansluiten en eventueel 1 รก 2 harde schijven via usb voor Tele 2 ?

Alvast bedankt.

Rocks Online.
 
cornfed
Aan het Tele2 modem kan je via USB niets aansluiten.
Die poort werkt niet (meer).

Er zijn inderdaad enkele routers die ook harde schijven kunnen aansturen over de USB poort.
Alternatief zou je een losse NAS behuizing kunnen kopen en de schijven daar in bouwen.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Rocks Online
Hallo,

Ik heb besloten om deze http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/products/NAS200 NAS te gaan kopen zodat ik die op het netwerk kan aansuiten. Alleen heb ik het probleem bij de modem van Tele2 dat alleen poort 3 en 4 gebruikt ka n worden en dat 1 en 2 bezet zijn. Als ik een linksys router/modem koop is het probleem dan opgelost ? En zijn de instellingen makkelijk te configureren ? Want op poort 3 heb ik m'n pc en op poort 4 heb ik mijn xbox 360 aangesloten.

Waar kan ik de instellingen van tele2 vinden zodat ik linksys configureren ?

Of hebben jullie nog andere oplossingen voor de poorten van de Tele2 modem ?

Alvast bedankt.
 
cornfed
Als de LAN poorten op zijn van het Tele2 modem, kan je via een netwerk switch ze uitbreiden.
Lijkt mij het eenvoudigste.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Rocks Online
Hey bedankt voor de tip daar had ik nog niet aangedacht.
Gewijzigd door Rocks Online op 11 oktober 2009, 20:01
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'USB Harde schijven op het netwerk aansluiten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 22 apr 2016
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
NAS aansluiten op modem/router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 mei 2014
Ipcamera bekijken buiten thuis netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 20 25 dec 2013
Advertentie