obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
poorten opzetten voor windows homeserver 2003
densan
Ben nu een week bezig om mijn windows homeserver aan het werk te krijgen,maar helaas lukt hetnog steeds niet
hen na het speuren op internet de volgende poorten gevonden 21-3389-443-80 die open moeten staan in virtuelen server,maar helaas werkt het nog steeds niet,ook ik heb een davolink modum
wie kan mijn helpen met de instellingen van mijn router,word er gek van
 
cornfed
Dus je wilt via internet toegang tot de Home Server?

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
densan
Ja inderdaad,en als ik het goed heb moet ik ier voor de poorten 80 334 en 3125 openen in mijn router onder virtuelen server,maar helaas baat dit niet, en krijg ik geen verbinding
 
cornfed
In het scherm van de poorten moet je op "custom server" klikken en dan een naam geven.
Bij "server ip address" moet je het ip adres invullen van de Home Server.
En dan per poort de waardes invullen.

Vergeet niet Save/apply te klikken.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
densan
oke ga dit proberen of het lukt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poorten opzetten voor windows homeserver 2003', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Advertentie