obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
geluid niet synchrone
JoDevill
Hallo allemaal,

Sinds korte tijd, na oorlog met Ziggo, een abbo van tele2 genomen.
Ziggo, leterlijk er uit getrapt, automatische incasso ingetrokken, spullen terug gestuurd via antwoordnummer en niet postbus nummer die ik zelf moet betallen, en de klanten service en met name Martine ****** kan het appezuur genieten.Angry
Tv, eredivisie life, Internet tot 20mb en altijd bellen van Tele2 dus.
Is allemaal vlot en gladjes verlopen, monteur heb ik afgebeld want het was eenvoudig zelf aan te sluiten.
Heb alleen om een nieuwe decoder gevraagt met afstandbediening want wat mij opgestuurd werd was te vies om uit te pakken.
ook dit verliep vlot en snel.
De aankleding van het televisie programma menu via de decoder vid ik sterk verouderd en de decoder veels te groot, maar daar kan ik mee leven.
Wat is dan mijn klacht denkt u.......nou ja het onderwerp zegt het al........met enige regelmaat loopt het geluid niet synchrone met de televisie beelden.
Meer dan een seconde is het niet maar toch irritant.
Ik heb nog niet gebeld met tele2, ik wilde eerst even pijlen of hier iemand is die weet wat er aan de hand kan zijn.
Misschien is hier ook iemand die weet wanneer je de laptop die je bij afsluiten abbo krijgt gaat ontvangen.Wink

PS.
Hoeveel tv's kun op 1 decoder aansluiten?
Gewijzigd door JoDevill op 12 oktober 2009, 14:29
 
cornfed
Ik zou eerst eens de stekker uit de router en de decoder trekken.
En dan weer eens kijken of de klachten blijven.

Als de klachten blijven, moet je toch bellen met de helpdesk.

Er kunnen in principe meerdere tv's aangesloten worden op de decoder. Alleen zullen ze allemaal dezelfde zender laten zien.

Laptop? Ik vermoed dat dat een grapje was...Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
JoDevill
Stekker eruit heeft geen zin, ressetten ook niet. Het is ook niet altijd, het gebeurd zo nu en dan en ook niet op alle zenders tegelijk. switch ik over naar een ander kanaal dan is er niets aan de hand.

De laptop is geen grap, staat ook in de aanmeldings brief die ik van Tele2 heb gekregen.

Maar zoals ik al melde, as hier niemand raad weet mijn kleine probleempjes dan ga ik wel bellen met de service desk.Sad
 
cornfed
Wanneer heb je de aanvraag van je abonnement dan gedaan?
Het is al een tijd geleden dat je een laptop kon krijgen bij je abonnement.
Bij mij is momenteel nergens iets bekend over z'n actie.

Over je geluidsprobleem moet je bellen met de helpdesk.
Lijkt mij dat er is mis is met de decoder.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geluid niet synchrone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie