obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
18-01-2007 Storing Tele2 Compleet Lite en ADSL Lite
Wout
18-01-2007 Storing Tele2 Compleet Lite en ADSL Lite

Er is op dit moment een netwerkstoring. Klanten met een Tele2 Compleet Lite of Tele2 ADSL Lite abonnement kunnen problemen ondervinden met internetten en/of bellen. Door de complexiteit van de storing is momenteel nog onbekend waneer deze is opgelost.

Bron Tele2
 
Skribbler
De storing is in de ochtend van de 17e ontstaan, en dan duurt het nog anderhalve dag voor er een niets zeggende melding op de site verschijnt dàt ze storing hebben. Het zou Tele2 sieren zich wat communicatiever op te stellen t.o.v. van hun klanten. Aan informatie als 'we weten niet waar het aan ligt' en 'geen idee hoe lang het nog gaat duren' heb ik niks.

Alhoewel ik er wel van overtuigd ben dat er hard aan gewerkt wordt om het op te lossen..
Gewijzigd door Skribbler op 19 januari 2007, 10:45
 
Wout

Quote

Skribbler schreef:
De storing is in de ochtend van de 17e ontstaan, en dan duurt het nog anderhalve dag voor er een niets zeggende melding op de site verschijnt dàt ze storing hebben. Het zou Tele2 sieren zich wat communicatiever op te stellen t.o.v. van hun klanten. Aan informatie als 'we weten niet waar het aan ligt' en 'geen idee hoe lang het nog gaat duren' heb ik niks.

Alhoewel ik er wel van overtuigd ben dat er hard aan gewerkt wordt om het op te lossen..


De storingen die op de website staan worden hier vermeld, maar als je zelf een storing te melden hebt dan kan dat op dit forum. Wink
 
Skribbler
Eindelijk zijn 'we' nieuwswaardig:
[url]http://www.tele2.gebruikers.eu/ref/rss/44656
[/url]
Beetje mosterd na de maaltijd maar vooruit...
Gewijzigd door Skribbler op 19 januari 2007, 15:44
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '18-01-2007 Storing Tele2 Compleet Lite en ADSL Lite', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie