obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Probleem met inloggen Werk.nl
kobus1960
Ik ben eens verder gaan kijken op de site www.werk.nl
Onmiddelijk inloggen op het hoofdscherm wil niet.
Echter stap verder, bij het werkbedrijf, deze link;
https://www.werk.nl/portal/page/porta...erkbedrijf
kan ik wel verder, compleet met inloggen DidiD.
Op 2 pc's getest;
Ik draai windows7 en XP, alle updates, en gebruik CCleaner wekelijks.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
benleeuw
Als ik die link volg krijg ik:
An error occurred while processing the request. Try refreshing your browser. If the problem persists contact the site administrator

Ook refreshen lost het niet op..

Denk dat ik maar eens ga proberen om de updates een voor een te deïnstalleren..
 
kobus1960
Gelijk na het zien van je antwoord op dezelfde link geprobeerd in te loggen met
zowel een volledig geupdate XP laptop draadloos, als een W7 vaste pc.
Voor de zekerheid de vista (brrrrrrrrr) vaste pc van de vrouw ook nog.
Eerst met windows auto instellingen DNS, ook nog een keer met OpenDNS instellingen.
Alle keren geen probleem, ik heb er geen verklaring voor.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
benleeuw
Vreemd! Ik hoop dat ik snel meer succes heb, want dit is niet handig. Zo vind ik nooit een baan Wink
 
kobus1960
Ik ga er even vanuit dat een ISP Helpdeskmedewerker contact wil gaan leggen.
Als een medewerker die poging doet, zeker op de uitnodiging ingaan, dan gebeurt er wél wat.
Verder heb ik wederom gewoon ingelogd met m'n BSN en wachtwoord, geen enkel probleem hier.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Zo blijkt dus telkens weer dat het probleem bij Tele2 zou liggen.
Dit soort feedback, waarvoor dank, zorgt er hopelijk voor het hier meelezende
Tele2 nog meer aktie neemt op de hier aangegeven problemen. Angry
Ik heb het hier over de 2e lijns technische dienst, kom op!!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
benleeuw
Ik heb van het weekend telefonisch contact gehad met de helpdesk van Tele2 en ze zeiden dat ze van het probleem weten en er mee bezig zijn. Absurd dat het zo lang moeten duren.
Ook werk.nl weet ondertussen dat het probleem bij Tele2 ligt:

"Bedankt voor uw reactie naar werk.nl.

In antwoord hierop berichten wij u hierbij het volgende:

Maakt u gebruik van Tele2 (Versatel, Zonnet), dan kunt u problemen ondervinden met werk.nl, uw inschrijving bij UWV WERKbedrijf of de aanvraag van een uitkering. We raden u aan om eventueel gebruik te maken van een computer die is aangesloten op het internet via een andere internetprovider, zoals Telfort, Ziggo, etc.

UWV WERKbedrijf heeft Tele2 op de hoogte gebracht van het probleem en gevraagd zo snel mogelijk actie te ondernemen. Tele2 kent de oorzaak van het probleem en werkt aan een oplossing.

Zodra er een oplossing is, laten wij dit weten via de Veelgestelde vragen > Actuele storingen op werk.nl.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."

Afwachten dus, maar ik ben het met Toledo eens.. ik zit ook aan Tele2 vast maar ben weg als het niet snel wordt opgelost.
 
benleeuw
ik kon vanmorgen zowaar inloggen bij werk.nl! Is het ze gelukt en is het probleem echt opgelost? Durf het bijna niet te geloven Smile
 
kobus1960
Het gaat niet snel, de reactie is soms tergend langzaam, maar er schijnt toch wat te
gebeuren met de klachten, tel je zegeningen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met inloggen Werk.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
amino home cinema probleem! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 18 okt 2012
Probleem met tele2 + sitecom router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 20 sep 2012
Abo bestellen - probleem met nummerbehoud: huidige provider staat niet in lijst Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 7 23 apr 2012
Advertentie