obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Modem + Fiberspeed Ervaringen
erboy13
Zoals je aangaf heb ik de poort 80 die ik eerder had geforward verwijderd en deze via 8000 laten lopen werkt nu wel alleen heb nog steeds op mijn server geen internet heel erg raar als ik een Online test laat doen dan geeft hij voor de ip groen licht en voor netmask <255.255.255.0>ook groen licht maar voor nameserver en gateway waar ingevuld staat automatisch 192.168.1.1 geeft rood licht en ik kan op het apparaat niks downloaden maar wel vanuit een andere internetlijn het bereiken...?? snappen jullie hier iets van
 
kobus1960
Het portforwarden gaat dus wel, vergeet niet dat je vanuit je eigen netwerk via internet geen verbinding kunt krijgen, je komt dan op je eigen gateway uit. Je moet even een kennis vragen vanuit een andere omgeving te testen. Klopt dus dat je zelf geen verbinding krijgt.

Als ik bv. een IP camera forward over een modem vanuit m'n eigen netwerk, werkt dat niet op mijn
site via m'n eigen pc. Vanaf mn werk wel, andere omgeving dan m'n eigen netwerk.

En wat je ook eens kunt doen, je eigen beveiliging nakijken na dat portforwarden.
Ga eens naar https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 en klik proceed, voer even de testen uit.
Alles zou stealth moeten staan, maar bij forwarden.....................
Daar ga je van schrikken als de instellingen niet goed staan.
Gewijzigd door kobus1960 op 27 december 2009, 21:14
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
erboy13
Ik heb ook verbinding via mijn buren < die mogen het natuurlijk niet weten > ahahahah dus ik heb het vanuit daar en mijn 3g verbinding iphone getest ik kan de geforwarde poorten vanit buiten berieiken dus portforwarden werkt.

Het probleem namelijk is dat de server die ik aansluit zelf bedraad geen internet heeft ???? dus de ontvangst van de server is dramatisch...... hij ontvangt geen packages..... dus kan de server niet downloaden dat bedoelde ik zojuis,,,,,
 
erboy13
Sjakie van de sjokolade fabriek ....tele8terlijk klantenservice vertelde net dat met de update poort 80 opgelost gaat worden...hierbij mensen...
 
erboy13
Nog steed niemand met een Admin wachtwoord ? voor deze comtrend ??
 
cornfed
Nee, onbekend. Heb nog nergens iets gezien van dien aard.
Als ik iets meer weet, zet ik het hier neer.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
cornfed
Test je draadloos of via kabeltje?
En doe je ook aan torrents tijdens het vastlopen?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
cornfed
Heb je ook een fabrieksreset eens uitgevoerd?
Vijf seconden moet je reset knopje aan de achterkant vasthouden.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Dan gaat het modem terug naar de fabriekinstelling, zoals je m geleverd hebt gekregen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Bestaande problemen opnieuw onder de aandacht!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem + Fiberspeed Ervaringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie