obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding decoder
xhaulted
Mijn vraag is:

Is de verbinding naar de decoder(voor uitzending gemist, voetbal, enz.) bij de tv over een RJ45 kabel(internet) ?
Heb namelijk een Mediaplayer gekocht en zou dan een kleine switch tussen de kabel die uit komt bij de decoder kunnen zetten.
Zodat vandaar (de switch) een kabel in de decoder en een in de mediaplayer kan.

De internet kabel die van de momdem naar switch gaat staat op zolder. Het heeft dus geen zin om hier een draadloze router neer te zetten en zo
te streamen naar de mediaplayer.
 
cornfed
Tussen router en decoder wordt gewoon een netwerkkabel gebruikt (RJ45).
Je kan daar wel alleen een decoder op aansluiten. Niets anders.
Als je meerder dingen wilt aansluiten moet je een tweede kabel trekken of met poweradapters over het stroomnet gaan werken.
Draadloos via een access point is ook nog een mogelijkheid.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
xhaulted
Oke, bedankt voor je antwoord. Ja ik had al een digitale adapter erbij gekocht. (voor mediaplayer) Maar dit is een 801.1n en de davolink uit me hoofd? 801.1g? Zoals ik al zei staat de andere switch op zolder (voor internet pc's). Het heeft geen zin om deze te vervangen voor een router met 801.1nn denk ik ? Via me sttroomnet is ook een optie maar dan heb je weer kabels erbij. Deze optie zal ik alleen kiezen als het qua snelheid stukken beter is. Kan ik beter een router in me meterkast erbij proppen met 801.1n of via het stroomnet?
 
cornfed
Via een Access Point met N-Draft is natuurlijk het meest flexibele oplossing.
Je moet wel opletten naar de snelheid. Niet alle halen 300 Mbit.
Het beste is om naar een goede review te kijken wat de werkelijke snelheid is.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
xhaulted
Oke, bedankt voor je antwoord zal het eens gaan uitzoeken:p
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
Advertentie