obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
UPNP
greg22
Hallo iedereen


Ik heb al zeker anderhalf jaar tele 2 als internet provider (modem DV-2020 = epic fail.)

ik heb vanmiddag ook call of duty modern warfare 2 gekocht, dat wilt dat ik UpNp aan zet ofzow

waar doe ik dat??


thx!
 
cornfed
Epic Fail router heeft geen ondersteuning voor UPnP.
Je moet met de hand de poorten openen in de config van de router.
Kijk welke poorten nodig zijn en vul die in bij "Virtual Servers" bij menu van de router.
Je moet als "Server IP" altijd het ip adres invullen van de pc/XBOX/PS3 waar het spel op loopt.
Kijk op http://portforward.com/english/router...Duty_4.htm als voorbeeld hoe het moet met CoD 4.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Het beste en snelste is om in de config van je router het ip adres van je PS3 of Xbox360 bij DMZ host in te vullen en klaar is kees.

Zie ook dit topic ter info:

http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=930&pid=6000#post_6000
 
golf4line
hoi ik hep ook zelefe probleem met ps3 upns is niet aan en ps3 is gewoon draadloos met pes10 lukt me niet live mischien met andere game ook dat weet ik niet wat moet ik nau priesies invulen alvast bedankt
 
cornfed
Hier een link hoe het moet:
http://portforward.com/english/router...r_2009.htm

Het is wel de 2009 versie, maar 2010 zal wel hetzelfde zijn.
Gewijzigd door cornfed op 06 januari 2010, 00:09
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
golf4line
jah ik hep daar gekeken maar ik kwam daar niet zoo ver mee ik had eerst xbox en nu wil ik met ps3 onln speeln met pes10 ik kom wel onlin maar ik word daar na er uit gegooi van die spel en ik gbruik ps3 wriles en kun jij mij daar me helpen had je ook met xbox gedaan toen ik weet niet wat ik nau eigelijk moet invoeren bij die poorten ik hep wel heelfeel poorten modem is van davolink 2020 van tele2 ik gebruik eigelijk twee internet verbinding met kabel voor bijde pc van mij en wau ik eigelijk ps3 draadloos en ik hep beetje geken in ps3 menu en daar stond van uspn niet aangmeld was nau is te vraag egelijk wat moet ik nau priesies invulen in die hokjes een vooreen alvast bedanktttttt
 
cornfed
Bij de PS3 moet je UPnP niet gebruiken! De router ondersteunt dat niet.
Je moet de poorten openen in de router.

Kijk eerst welke ip adres de PS3 krijgt van de router. (192.168.1.???)



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
golf4line
Ik heb alle poorten vlgns de site veranderd en aangepast. maar bij upnp geeft die nog steeds (niet beschikbaar) aan. PS3 gebruik ik momenteel draadlos moet ik het misschien ander doen want ik kom er op het moment niet uit met hoe en wat.
Alvast bedankt
 
cornfed
UPnP werkt niet met de router. Dan hoef je die ook niet aan te zetten op je PS3.

Heb je het correcte ip adres van de PS3 gebruikt bij "Server IP Address"?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Lees nu gewoon dit even:

Het beste en snelste is om in de config van je router het ip adres van je PS3 of Xbox360 bij DMZ host in te vullen en klaar is kees.

Zie ook dit topic ter info:

http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...#post_6000

Even een link van gemaakt
Gewijzigd door kobus1960 op 11 januari 2010, 17:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPNP', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na update Call of Dute BO II UPnP weg Algemeen : 2 18 apr 2013
upnp voor NAS Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 14 22 feb 2013
Hoe moet ik met Tele2 Router Nat Openen (UPnP) voor Mw2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 08 nov 2010
UPnP Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 3 12 feb 2009
DV-201AMR UPNP Algemeen : 3 29 dec 2008
Advertentie