obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
I-TV van Tele2
rowdy
Dat is natuurlijk wel een heel klein beetje in de categorie 'zo ken ik er nog wel een'.
Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat een welkomstkado niet echt een kado is, maar dat je er heus wel op de een of andere manier voor betaalt.
Dat de laptop toevallig door een andere partij geleverd wordt, maakt niet zoveel uit. Tele2 heeft mij die laptop 'kado' gedaan en in ruil daarvoor nam ik nog 2 jaar langer een abonnement.

Maar daar ging het mij ook niet om. Mijn punt was, dat deze 'gratis HD-Recorder in bruikleen', wel een heel ander soort actie is. De HD-recorder is a) in bruikleen en b) niet ergens anders te koop (want speciaal voor Tele2) en c) niet anders bruikbaar dan voor Tele2.
In tegenstelling tot die laptop, die je a) mag houden en b) eventueel zelf zou kunnen kopen en c) ook zonder Tele2 bruikbaar is.
Daarnaast is het zo, dat de HD-recorder opties biedt die het product (televisie) wel biedt of zodirect gaat bieden, die zonder dat apparaat niet mogelijk zijn. Hierbij denk ik vooral aan HD zenders en HD films in de videotheek, maar ook aan het opnemen.
Dat een bepaalde groep abonnees dan nu eerst buitengesloten wordt omdat zij een welkomstcadeau hebben ontvangen, is niet helemaal juist maar wordt waarschijnlijk begin volgend jaar opgelost Smile
 
cornfed
Ik trap graag open deuren in! Doet minder pijn aan mijn voeten als bij dichte deuren. Grin


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jvbeilen
Nu zit ik met het volgende probleem:

Ik heb gebeld met de klantenservice om gebruik te maken van de aanbieding aangezien ik op dit moment al een abonnement van tele2 heb.
Het blijkt volgende de aardige mevrouw niet mogelijk om op mijn huidige adres over te gaan op het nieuwe HD pakket. Te heeft te maken met afstand tot de centrale.

Hier ben ik dan ook helemaal niet blij mee aangezien ik nu al 2 decoders tegelijk aan kan hebben, zonder storingen. En met het nieuwe abonnement heb je zelfs nog minder bandbreedte nodig. Helaas.
Eerst wordt er vollop reclame gemaakt over dit nieuwe product en nu kan ik het niet afnemen.
Ze doen ook geen ander voorstel of ze bieden het mij alsnog aan, met fallback senario het oude abonnement.

Ik hoop dat iemand van Tele2 dit leest en mij positief kan verrassen Smile

 
Maarten
Voor alle duidelijkheid:

Er zijn 2 verschillende TV pakketten;

1ste 6 maanden voor 24,95 overig anderhalf jaar voor 49,95 p.maand (HD pakket met recorder)

1ste 3 maanden voor 29,95, resterende periode (9maanden) voor 39,95 p.maand. (Dit is gewoon Smart Digitaal (SD) voor huishouden met geen LCD of PLASMA tv)
 
jvbeilen
Dat begrijp ik wel, maar dat is niet het probleem.

Ik wacht al een tijdje op de HD kanalen (ivm plasmascherm) en zou graag ook dit willen ontvangen en dus niet het SD abonnement zonder HD recorder.

En nu kan het ineens niet. Sad
 
cornfed
SD = Smart Digitaal ?? Creatief gevonden...!

SD = Standard Definition (PAL/NTSC) lijkt mij duidelijker.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
koorengevel
Hallo,

Ik ben ook in het bezit van de minilaptop. Ook ik heb contact opgenomen met Tele2 wat betreft het overstappen. Het duurt bij mij nog een jaar voordat ik mag overstappen. Als ik wil overstappen mag ik 12 maanden vooruit betalen.

Afgelopen jaar heb ik twee keer een decoder laten omwisselen (geen nieuwe, maar gebruikte, met het stof van een ander erop) omdat ze diverse foutmeldingen gaven.
Ik ben over het algemeen tevreden met mijn Internet en telefoon. TV ben ik wat minder tevreden over. Het zappen gaat zo traag en slechte beeldkwaliteit.
Graag zou ik ook in het bezit willen komen van een nieuwe decoder. Ik wil er best wat voor betalen maar geen +/-500 euro.

Ik ga zeker nog een aantal keren contact hebben met Tele2.

Groeten Koorengevel
 
HJP
Ik zou zeggen, probeer het nog eens.

Ik ben ook zo'n mini-laptop geluksvogel en wilde gisteren (23/12) de mogelijkheden bespreken om over te stappen op HD TV van Tele2. En het was totaal geen probleem. Ik had gevraagd of ik mijn 'huidige' contract moest afkopen, maar dat was ook geen probleem. Want het huidige contract duurt nog tot 14/12/2010.
En wat me eveneens verbaasde was dat ik ook nog in aanmerking kwam dat ik de eerste 6 maanden voor EUR 24.95 kon meedoen. Dus voor mij was dit een win-win-win situatie. Niet moeilijk doen, gewoon krabbelen. Gelukkig is alles opgenomen bij Tele2 zodat ze hier ook niet meer onderuit kunnen komen.

Dus nogmaals, gewoon nog een keer proberen.
 
kobus1960
Even over opnames van gesprekken. Die is Tele2 gewoon kwijt bij conflicten.
Ervaring, beloftes worden afgedaan met "Dat kunnen wij niet gezegd hebben".
Ging het bij mij om een belofte van niets in vergelijk met "win, win, win", eerst zien, dan geloven.
Op zich minimale klachten hoor, gaat mij even om de opnames die men zou maken, denk het niet........
De uitleg van Cornfed vwb de minilaptop klopt, die betaal je met aardige korting gewoon zelf over de
contractperiode. Ik had de Acer laptop 2 jaar geleden, kon dus exact na 2 jaar overstappen op Fiber, geen dag
eerder, in dat geval afkoop van de Acer. Ruim € 100,- voor een maand eerder vond ik wat veel.
Dus gewacht, Acer had ik allang niet meer Smile Die korting had ik al jaar geleden verzilverd Smile
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rowdy
Dan zal ik ook nog eens contact opnemen. Ik heb ook het laptop-pakket en had gemaild met de KS, maar ze zeiden dat het nu nog niet mogelijk was, pas begin 2010.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'I-TV van Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie