obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
HDTV
wavestrider
Als je snel HD op je TV wilt, zou ik eens overwegen een schoteltje met HD-ontvanger aan te schaffen.
Ik heb al jarenlang een draaibaar systeem en ontvang nu al een paar maanden HD met een Inverto ontvanger met externe harde schijf voor de opnamen. Zonder verdere kosten (bij de vrij te onvangen zenders) ontvang ik nu in prima HD-kwaliteit o.a. Duitsland 1 en 2 , BBC-HD en ITV-HD, Arte HD, History HD (totaal zo'n 15 HD-zenders). De rest van het FTA aanbod komt nu ook via HDMI in prima kwaliteit binnen, o.a. BBC 1,2,3,4, ITV 1,2,3,4 een hele rits Duitse en Franse zenders enz.enz. Je zit natuurlijk wel met de eerste aanschaf (zo'n 400 Euro)- denk wel aan vrij zicht op de satellieten (minimaal 15 graden west tot 30 graden oost).
Listen! There's music in the air
 
cornfed
En je bent baas in eigen buik, zo gezegd.
Je hebt je eigen ontvangst installatie.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
hdtv TV diensten : 5 24 dec 2010
Online HDTV kijken? Helpdesk : 2 30 okt 2010
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 76 01 jun 2010
HDTV kan niet met beschikbare bandbreedte! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 26 mrt 2010
HDTV TELE2 (Vertraging) Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 63 15 feb 2010
Advertentie