obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
HDTV
me_good29
Dus met andere woorden we hebben nog geen HD zenders in onze pakket?Heb ook vanavond met helpdesk gebeld, stelde de vraag over HD zenders aanbod.Medewerker vertelde me dat alleen ned 1, 2 en 3 in HD te ontvangen zijn en de rest komt in extra HD pakket.Ik begrijp er niets meer van, is er iemand hier die weet hoe het zit met de HD zenders.Ik ging ook ervan uit dat er meer HD zenders zou zijn.
 
hburg76
Alleen NED 1 2 en 3 zitten in het HD pakket. Dat was bekend. Volgens de tele2 medewerker, die ik vanavond heb gesproken, kun je deze zenders pas ontvangen vanaf 24 februari vanwege een technisch probleem.
 
joyce
Weet iemand al meer van het verhaal dat de HD zenders 1,2 en 3 op kanaal 101, 102 en 103 pas vanaf 24 Februari zouden worden uitgezonden?

Volgens Danielle van tele2 worden de zenders 1,2 en 3 nu al in HD uitgezonden.
Maar verderop het forum lees ik dat dat niet zo is?

Het beeld is kwalitatief goed, maar heb geen vergelijkingsmateriaal met HD kwaliteit waardoor ik goed kan beoordelen of dit nu al HD is of niet...

Frown
 
me_good29
Ik heb gister helpdesk gebeld om te vragen over HD zenders aanbod van tele2.Ik kreeg te horen dat op dit moment alleen ned 1,2 en 3 in HD kwaliteit uitgezonden wordt. Op de vraag of er verandering komt in HD zender aanbod, het antwoord was NEE. Volgens de medewerker van tele2, zenden ze alleen de boven genoemde 3 HD zenders uit en dat voorlopig GEEN nieuwe HD zenders erbij komen.

Tevens heb ik aangegeven dat ik het HD beeld kwaliteit van ned 1,2 en 3 geen HD mag noemen.De medewerker was ook met me eens maar vertelde me dat hij op dit moment niets eraan kan doen. Ik vroeg me af hoe het komt dat veel mensen hier schrijven over 25 februari 2010 het begin van HD bij tele2.Ik begrijp er niets meer van want hoe kan het zijn de helpdesk niet weet over deze bewering.
 
kobus1960
Het zenderaanbod 1,2 en 3 zou vanaf 24 februari HD moeten zijn, dit is aan diverse forumleden per telefoon medegedeeld.
Echter de datum 15 maart is ook al gevallen gezien de problemen waar Tele2 mee kampt.
Eerder is al beweerd (ook door mij) dat alle andere HD zenders in betaalpakketten gaan komen, zoals iedere andere
provider dat doet, simpelweg omdat deze HD zenders euries willen zien om uitgezonden te worden.
Blijkt ook weer uit het antwoord van Tele2 naar jou.

Nu is vandaag ook gebleken dat Tele2labs als beantwoorder namens Tele2 uitgevallen is, da's nog niet gemotiveerd, maar
de geschiedenis heeft al uitgewezen dat het Tele2 management wederom ingegrepen heeft.
Dit management heeft maar 1 doel, euro's. Zij zijn het zwarte schaap

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
joyce
Een bevestigend bericht vanaf tele2 over de HD uitzendingen in mijn mailbox:

Hoi Joyce,


Een vraag kan ik wel alvast beantwoorden. Ik heb zojuist vernomen dat vanaf half maart de HD televisie beschikbaar is voor NL 1, 2 en 3. (Je mag dit ook op het forum zetten van tele2gebruikers.eu als je dat wilt, dan weet iedereen het gelijk)


Groet,

Danielle van Tele2
 
henk05
Betekend dit dat de HD zenders na de update 16-17-18 maart beschikbaar zijn?
 
kobus1960
Dat is de bedoeling ja.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
me_good29
Ja dat klopt, na de update van deze week kunnen we ned 1, 2 en 3 in HD ontvangen.Spannend allemaal ha ha ha.Hoop dat het goed gaat.
 
cornfed
Volgens mijn anonieme bronnen zouden de HD zenders pas eind maart komen.
Er zijn nog probleempjes met de firmware met betrekking tot de doorgifte van de HD zenders.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
hdtv TV diensten : 5 24 dec 2010
Online HDTV kijken? Helpdesk : 2 30 okt 2010
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 76 01 jun 2010
HDTV kan niet met beschikbare bandbreedte! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 26 mrt 2010
HDTV TELE2 (Vertraging) Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 63 15 feb 2010
Advertentie