obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
HDTV
wallia
ShockWelk jaar?
Gewijzigd door wallia op 15 maart 2010, 13:03
 
me_good29
Ik heb net een email van Danielle ontvangen, met de mededeling dat de HD zenders pas 22 maart 2010 uitkomen. Ik vind het allemaal jammer want eerst werd er gezegd dat het vanaf 16 maart zou zijn.

Eerst kreeg ik een email van Danielle daarin vertelde zei dat HD zenders 16 maart uitkomen. Maar later kreeg ik een tweede email daarin vertelde ze dat de HD zenders op 22 maart uitkomen.

Op deze manier wil ik echt niet meer bij tele2 blijven.
 
zvonkojr
wat raar allemaal, ik belde gister had een kleine storing, en ik vroeg het aan die mevrouw van tele2 en ja de 4e week van maart komen de hd zenders 1,2 en 3, nu zeg jij dat kan ze veel klanten gaan kosten, maar ik zit aan een 2 jarig contract vast, dus al zou ik willen ik kom hier niet meer vanaf heb ik zo'n idee van... of heb ik het hier aan het verkeerde eind...

thanks
 
famlimburg
Ga ik dan toch gelijk krijgen ???Sad
 
famlimburg
Nu worden er wel twee dingen verward hoor, de 1 is de software update en de andere is het toevoegen van de zenders in HD kwaliteit. De 1 komt op 16 maart en wat betreft die HD ZENDERS ??
Maar de meeste hebben op dit moment nog de kwaliteit van een tv in de caravan in windkracht 6.
Het lijkt een beetje op digitenne van KPN, hoewel dat beeld nu al beter is dan dat van TELE 2
We wachter wederom maar weer af, mij benieuwen of ze de abbo kosten ook halveren voor de tijd dat ze in gebreke zijn gebleven.
 
zvonkojr
ok, thanks 4 the info!


grtz,
 
jayjedi
man man man man man
Hoeveel geduld verwachten ze nou nog van ons. Ik heb werkelijk zo verschrikkelijk veel problemen met ze gehad het afgelopen jaar. Ik had zulke slechte ontvangst (oude decoder) En uit "coulance" hebben ze mij de nieuwe gegeven omdat daar veel problemen mee opgelost zouden zijn.... Nou bedankt!

Ik wacht de update af vandaag of morgen, en is het dan niet opgelost dan ga ik inderdaad de ingebrekestellingsprocedure opstarten mocht het niet goed zijn. Genoeg is genoeg. De ene naar de andere belofte breken ze daar.

Moet wel even mijn pet diep afnemen voor Danielle. Die verricht prima werk. Nu de rest van Tele2 nog!
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

De update vindt vanaf vandaag plaatst dit moet verschillende problemen oplossen zoals onder andere haperingen in beeld en geluid en het verbeteren van de user-interface. Eerder heb ik geen exacte datum gecommuniceerd over de beschikbaarheid van NL1, NL2 en NL3 in HD. Hier heb ik altijd half maart over gecommuniceerd en geen 16 maart, dit houdt namelijk geen verband met de software-update. Over de software-update kunnen jullie meer lezen op onze website: http://tele2.gebruikers.eu/klantenservice/med...ngen2.html
Vanaf 22 maart zijn NL1, NL2 en NL3 in HD beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 16 maart 2010, 09:50
 
Tele2 Webcare
Beste Me_good en overige forumleden,

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen in de posting van Joyce waarin een e-mailbericht van mij aan haar is weergegeven heb ik gecommuniceerd dat NL1, NL2 en NL3 in HD beschikbaar zullen zijn. Echter heb ik hier geen datum weergegeven. De datum hiervoor is nu bekend en dit zal op 22 maart plaatsvinden. Vanaf 22 maart zijn de kanalen NL1, NL2 en NL3 in HD te bekijken.

Een extra pakket met HD-zenders wordt medio zomer geintroduceerd. De kanalen die in dit pakket komen en de kosten hiervoor worden tegen die tijd bekend gemaakt.

Ik hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Gilex en andere forumleden,

Mijn collega's en ik doen altijd ons uiterste best om eerder gemaakte afspraken na te komen, dit mag alleen nooit ten kosten gaan van de kwaliteit die wij willen leveren. Om dit te kunnen waarborgen kan het soms zijn dat dit soort kleine verschuivingen voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 16 maart 2010, 11:43
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
hdtv TV diensten : 5 24 dec 2010
Online HDTV kijken? Helpdesk : 2 30 okt 2010
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 76 01 jun 2010
HDTV kan niet met beschikbare bandbreedte! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 26 mrt 2010
HDTV TELE2 (Vertraging) Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 63 15 feb 2010
Advertentie