obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
internet valt steeds uit
Tiemen
Hoi , wij hebben internet en bellen in 1 , maar het probleem is dat het na een tijdje steeds uitvalt dit kan na 1 uur zijn het kan ook 2 dagen goed gaan.
Volgens de heldesk ligt het aan mijn pc, heb de pc al eens opnieuw opgestart als er geen internet meer was maar dit helpt niet.
Het enigste dat helpt is het modem even uit de stroom en opnieuw insteken dan is er wer internet.
Volgens de helpdesk is de pc kapot en moet hem maar na de winkel brengen maar ik had dit bij mijn oude provider niet en met Tele2 is dit meteen begonnen, oke dat de pc kapot kan gaag begrijp ik wel maar vind het raar dat als ik het modem uitrekt dat erna het internet wel weer gaat werken.

Wie heeft een optie waar ik eens na kan kijken ?

Alvast bedankt,

Tiemen
 
cornfed
Heb je de pc gescand op virussen en ad-ware?
Gebruik je Torrents?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tiemen
Hoi,,
Draai Avast virusscanner geen virussen
Heb spybot op mijn pc heeft niets gevonden.

Alvast bedankt voor je antwoord
Gewijzigd door Tiemen op 23 december 2009, 10:47
 
Tele2 Webcare
Geachte Tiemen,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
wilfrie
En is hier iets uitgekomen?

Ik zit met precies hetzelfde probleem.
Het ligt zeker niet aan de pc omdat als deze uitstaat deze ook uit valt.

Aan de functionaliteit van de modem ligt het ook niet want deze is ook al vervangen 2 weken geleden.

Ik snap er niets meer van .....
 
wilfrie
Gelukkig heb ik zelf het een en ander al uitkunnen sluiten.
Het gebeurd bij mij alleen maar op de bekabelde apparaten, niet alleen I'net maar ook de decoder valt weg, na een soft reset is dit weer verholpen.
Maar om 5x per dag nu een soft-reset uit te voeren daar pas ik voor.

Morgen ga ik weer telefonisch contact met ze opnemen waar dit probleem kan zitten.
Ik houdt jullie op de hoogte van dit voorval.

Als iemand suggesties heeft hoor ik ze graag.Smile

Bedankt alvast
 
goa
Zorg er voor dat de pots splitter er tussen uit is. na de nummerportering is deze niet meer noodzakelijk en kan dit een storingsbron zijn (als je alleen tv en internet hebt is het wel noodzakelijk de splitter er tussen te houdenWink). tevens is het belangrijk dat de kabel tussen de hoofdaansluiting (kpn) en het modem( adsl poort) max 2 meter is. Als je vragen hebt kan je me een pm sturen ben zelf een klantenservicemedewerker van tele2 Wink
Gewijzigd door goa op 27 december 2009, 18:57
 
boertje
Ook ik heb last van zo'n soort probleem als meerdere mensen hier noemen alleen weer net iets anders Angry

Hier valt om de 1 tot 15 minuten de verbinding even weg, zowel draadloos als bedraad. (ook met verschillende pc's)
Echter dit is maar een paar seconden wat vooral vervelend is met internet radio en spelletjes!
De snelheid is nog steeds zo rond de 15mbit voor het afgelopen jaar dus daar heb ik niks over te klagen.

btw dit probleem lijkt ook sinds kerst zo'n beetje ontstaan te zijn.
Als ik in de logs van bijvoorbeeld, sabnzbd (usenet download tooltje) kijk dan zie ik daar heel veel time-outs langs komen.
 
kobus1960
Komt dat probleem in alle soorten langs of zie je alleen timeouts in SABnzb?
Dat zou namelijk kunnen wijzen op een fout ingevoerde waarde in het config scherm van SAB.
Krijg je tijdens het downloaden hetzelfde effect.
In dat geval is het handig hier even te kijken http://www.binaries4all.nl/sabnzbd/
Hier staan alle instellingen.
Gewijzigd door kobus1960 op 04 januari 2010, 00:44
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
boertje
Dit komt overal voor, msn klapt er steeds uit, ook met online poker, als ik ga pingen dan zie ook af en toe een time out.
Komt op alle pc's hier voor, had er nog een extra router tussen zitten die er ook is tussen uit gehaald, andere poort op de router geprobeerd.. dit alles zonder resultaat.

Misschien de helpdesk maar is bellen, al heb ik daar weinig goeie ervaringen mee.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Advertentie