obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Live stream sbs6 werkt niet
opatheo
Hoi daar ik heb een vraag ik kan geen live darts kijken via de site van sbs6, ik kan dit namelijk niet ik ben klant van tele2.
Ik heb gebelt naar tele 2 maar die kunne niets doen zeggen ze, er moeten eerst meer klachten binnen komen.
De uitzendingen die al geweest zijn kan ik gewoon bekijken. Ander stream's en filmpjes kan ik gewoon bekijken.

Ik dus alleen internet en telefonie van tele2 20 mb lijn.
Maar bij de live stream krijg ik een error, als ik dan even via mijn buurman(ziggo) gebruiker, probeer dan kan ik gewoon kijken op al 3 mijn pc's.

Via mijn buurman kijk ik dan draadloos dan werken alle 3 mijn pc's.
AL VANALLES GEPROBEERD OOK DE DNS INSTELLINGEN AANGEPAST MAAR NIETS HELPT.


Dit is de link van de live stream http://www.sbs6.nl/web/show/id=306611/langid=43 ,
als er geen uitzending is is er altijd nog een test beeld te zien.

Groeten OPa Theo
opatheo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door opatheo op 26 december 2009, 10:24
 
cornfed
Vreemd probleem.
Er is nu inderdaad een testbeeld zichtbaar op die stream.
Ik heb ook uiteraard geen Tele2 internet!

Je kan proberen of je via een proxy server wel een verbinding krijgt. Ik vermoed dat dat wel werkt.
Alleen zal de snelheid niet zo bijster zijn met een proxy.
Als Tele2 de problemen (ooit) zal oplossen. is het darten al lang voorbij, ben ik bang.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
opatheo
Hoi daar bedankt voor uw antwoord, maar ook dat werkt niet, ik werk nu win7 zal het straks nog eens proberen met win xp daar kan ik beter mee uit de voeten.

Ook zal ik eens firefox proberen op de pc met win xp misscchien dat het dan werkt, ook dat werkt niet.

Het wordt tijd dat tele2 hun servers eens goed bijwerkt, blijkbaar kunnen die niet over weg met de live stream welke aangeboden word in de stream met silverlight.

Ja darten zal tegen de tijd dat het opgelost is wel afgelopen zijn.

Groeten OPATHEO (mijn modem is multimedia modem dv-201amr)
Gewijzigd door opatheo op 26 december 2009, 12:51
 
cornfed
Via de buren werkt je Windows 7 systeem toch al?
Je kan natuurlijk het ook proberen met XP, moet je zelf weten.
Ik denk niet dat daar het probleem zit.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
opatheo
Jammer genoeg, krijg ik het niet werkend, ik kan dus alleen kijken via het net werk van de buurman,
deze heeft een ziggo abbonement en daar werkt de live stream wel op.
Zo kan ik dus toch darten kijken en wel op mijn eigen pc, hopelijk zorgt tele2 snel dat het opgelost word, ik weet een ding zeker en dat is dat vele tele2 klanten het zelfde probleem hebben als ik.

Mijn pc's zijn virus vrij, al verschillende explores geprobeerd ook dat helpt niet, ook dns aangepast ook dat werkt niet.
Mensen met de zelfde klacht bel AUB naar tele 2 zodat ze er ook iets aan gaan doen.

Is toch van de gekke dat je via de buren wel de live tream op je eigen pc kan kijken.

DUS BEL ZE MAAR PLAT ZOU IK ZEGGEN, DAN KOMT HET ZEKER GOED

k heb dus alleen internet en bellen van tele2, bovendien weet dat mensen met digitale tv van tele2 met Sport 1 wel kunne kijken omdat die zender darts uitzenden.

MIJN EIGEN VERMOEDEN IS DAT BEWUST DE ZAAK GEBLOKT WORD OM KLANTEN TE DINGEN OM DIGITALE TV TE NEMEN.


Goeten opatheo (regie DEN BOSCH)
Gewijzigd door opatheo op 26 december 2009, 20:50
 
kobus1960
Er zijn vandaag geen matches, morgen weer.
Neemt niet weg dat andere SBS Streams ook niet werken.
Met name silverlight geeft bij Tele2 problemen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
opatheo
Dus mijn vermoeden is terecht, dit speeld dus al langer.
De uitzendingen die geweest zijn kan ik wel gewoon bekijken met silverlight
Maar de live stream waar het bij mij omgaat die werkt dus niet, het wordt dus tijd dat ze dit snel oplossen.

Ik verwacht namelijk dat binnen kort tijd bijna alle stream op internet naar silverlight overstappen.

Dus BILL zorg er naar eens voor dat uw klanten darten live kunnen kijken.

Mijn hoop is dat er een medewerker is die zich hiervoor in zal zetten dat het snel opgelost word.

OPATHEO
Gewijzigd door opatheo op 27 december 2009, 10:25
 
wielewaaltje
het klopt idd het is zo dat tele 2 dit blokt

vorig weekend nog gewoon gekeken maar sinds maandag avond stream error

ik kijk nu via unibet maar niet zo mooi als sbs

dze morgen las ik dit en idd ik zit nu draadloos op modum van de buren (zeelandnet)


en het werkt weer wat zijn dit voor een praktijkn van tele 2
 
opatheo
Dus ook jij hebt dit probleem als je belt naar tele2 zeggen ze dat dit niet bekend is bij hun.

Gelukkig kan ik via mijn buren kijken ziggo gebruikers dan kan ik het wel zien, lang leve draadloos internet.

Wat nog mooier is dat je voor de live stream reclame krijgt en zie ook nog reclame van tele2 echt een grote fout van BILL(tele2) dat is geld weg gooien, dat geld kunnen ze beter gebruiken om het probleem met de live stream op te lossen.
 
cornfed
Wat heeft Bill hier mee te maken?
Dit is een onafhankelijk forum, geen onderdeel van Tele2.
En Bill werkt niet bij Tele2. Ik ook niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Live stream sbs6 werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie