obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Live stream sbs6 werkt niet
wielewaaltje
lijkt me niet slim om gegevens uit te wisselen ik heb tele 2 hier over gebleld en ze zeggen niet doen ze vragen hier nooit om in een mail of op een website
 
laggy
mmm, ik heb het al gedaan. is websevice@tele2.nl niet het officiele email adres van tele2?
 
baatje30
Webservice is absoluut een onderdeel van Tele2. Wordt ook duidelijk gemeld om de beginpagina van dit forum. Dus absoluut geen paniek. Dit zijn medewerkers die er zijn om problemen van klanten op te lossen.

Marco
Gewijzigd door baatje30 op 29 december 2009, 13:27
 
laggy
inmiddels maakt SBS melding op de website van problemen met de livestream. Mn Tele2 gebruikers hebben er last van. Blijkbaar zijn er toch al veeel meer meldingen gemaakt. Ik hoop dat SBS de druk op Tele2 kan verhogen.
 
cornfed
Het bovengenoemde mail adres is alleen voor uitgenodigden.
Iedereen die uit eigen initiatief een mail stuurt, krijgt alleen maar een standaard mail terug.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Ik heb een mailtje gestuurd met als toevoeging gebruikersnamen Tele2 en
forumnaam + topic URL. Als men op deze manier probeert de problemen te
inventariseren juich ik dat toe. Zo gebeurt er in ieder geval iets.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wielewaaltje
Ik kijk nu weer wel via tele2

Alleen ik log in via modum buren zeelandnet en als de stream loopt schakel ik om op mijn eigen modum

dan blijft hij gewoon lopen ,dit is natuurlijk niet voor een ieder een optie

en ik weet niet de manier maar ja je doet alles om darts te kunnen volgen en sbs is toch de beste stream

Ik heb weer gebeld deze middag zoals eerder beschreven en ze zeggen dat ze nooit op een topic reageren vandaar m,ijn waarschuwing van eerder als ik het mis hen dan hoor ik het wel hier Shock
 
leeg

Quote

poolduck schreef:
Volgens mij moeten we gewoon tele2 opzeggen als ze zo met de mensen omgaan. Ben dit wel van plan heel Nederland kan darts kijken via de site van SBS6 behalve wij tele2 gebruikers. Had trouwens gisteren deze stream op het net gevonden deze werkt ook goed en groot scherm hoop vanavond dat hij het weer doet .

http://www.vshare.tv/live/43988/SS2

Hoop dat tele2 het verstand laat zegevieren en ook hun gebruikers van heel internet gebruik kan maken

Gelukkig heb ik geen tv van hun Smile
digitene for live Smile
 
kobus1960
SBS heeft nu zelfs een vermelding op de site staan, aangaande Tele2/Versatel.
Betere antireclame voor een ISP kan er bijna niet zijn.
Kom op Tele2, laat je niet kennen, doe iets!!!
Ondertussen maar ff op unibet, je moet wat.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Mail retour gehad, de techn. dienst gaat ernaar kijken.
We wachten af, ondertussen blijven andere belanstellenden ook op de hoogte.
Goed voor een mooie uitzending komend jaar.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Live stream sbs6 werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie