obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Bestaande problemen opnieuw onder de aandacht!
kobus1960
Even 3 bestaande problemen die opgelost zouden worden door Tele2 onder de aandacht brengen.
Dit betreft fiber op het comtrend modem

1. Nummerherkenning v.w.b. telefonie, telefonisch aangemeld, nog geen oplossing.
2. Portforwarding v.w.b. port 80, telefonisch aangemeld, nog geen oplossing.
3. Beloofde modem-update om deze problemen evt. zelf op te lossen, telefonisch beloofd, nog niet gebeurd.
e.e.a. in overleg met XXXXX, graag wat aktie of feedback Angry

Edit na telefoongesprek met medewerker
Gewijzigd door kobus1960 op 06 januari 2010, 01:03
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rowdy
Natuurlijk wil je graag een oplossing, maar is dit niet geschikter voor in een PB naar eventueel de Tele2 medewerker(s) alhier aanwezig, of een mail naar Tele2 zelf? Wij kunnen hier ook niks voor je in betekenen.
Of wil je weten of andere mensen met Fiberspeed deze problemen ook hebben?
 
Bill
Nee ik denk dat kobus1960 terecht aan Tele2 vraagt wat de status van genoemde zaken zijn.

Er wordt hier in het forum beklag over gedaan door verschillende mensen en tele2 reageert niet!

Het is goed dit overzichtelijk te presenteren en publiekelijk in het forum te zetten. Dit zijn vragen waar we als Gebruikers Groep mee zitten.

Wat doet Tele2 hieraan?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cornfed
Misschien moeten we de naam van dit forum veranderen!
www.roepende.naar tele2.gebruikers.eu !!

Let wel!
De mensen die werken voor Tele2 proberen te doen wat ze kunnen (helaas niet zo veel).
De bazen van Tele2 hebben zo hun eigen ideeën over klantenservice!
Ze zien volgens mij liever dit forum verdwijnen...
Net als hun eigen oude Tele2 forum...Sad
Gewijzigd door cornfed op 06 januari 2010, 00:02
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rowdy
Om de discussie dan maar even helemaal te ontvoeren:
vroeger was er ook de Tele2 KlachtGroep. Deze hadden structureel overleg met Tele2 en hier kon je ook als klant terecht als je probleem langer dan zolang openstond. Zij brachten het dan van bovenaf opnieuw onder de aandacht bij Tele2.
Helaas bestaat deze vereniging (om het zo te noemen) niet meer, reden is mij onbekend.
Maar volgens mij zijn wij als forum nog wel een eindje af van het zijn van een gesprekspartner van Tele2 en daarom denk ik ook niet dat er nu hier een antwoord van Tele2 komt op deze problemen met Fiberspeed. Zijvraag is natuurlijk of er weer zo'n vereniging zou moeten komen? Kunnen we in een ander topic evt. wel bespreken.
De Tele2 medewerkers alhier reageren volgens mij nooit inhoudelijk op het forum op dit soort problemen, ze vragen altijd om een PB met klantnummer en dergelijke om dan 'achter de schermen' het probleem op te lossen. Ook wel logisch vind ik, het zou ook wat raar zijn als er opeens een reactie van een Tele2 medewerkers zou staan met 'ja, er zat inderdaad een probleempje in de config.sys van onze modemsoftware, maar ik heb het even gepatched en nu moet het weer werken, Wil je eens kijken?'
Je zult weinig bedrijven vinden dit dat soort inhoudelijke berichten publiekelijk op een forum gaan zetten, hoewel de klanten dat misschien wel 'leuk' zouden vinden Smile

Ondanks dat hoop ik natuurlijk wel voor Kobus dat de Tele2 medewerkers alhier vlijtig meelezen en het probleem alsnog snel op laten lossen. De terugkoppeling hier zal dan echter van Kobus zelf komen, zo gok ik Smile
Gewijzigd door rowdy op 06 januari 2010, 00:13
 
Bill
Tele2 moet dan maar eens een voorbeeld nemen aan het Webcare team van Telfort. Die reageren in het openbaar en lossen publiekelijk op!

Dit schept vertrouwen naar je klanten toe. Alles heimelijk wegmoffelen niet!

Ik heb het webcare team van tele2 ook op deze aanpak gewezen en telfort als voorbeeld genoemd.

We presenteren ons als een Tele2 Gebruikers Groep en willen graag in overleg treden met Tele2. Juist om knelpunten voor de gebruikers bespreekbaar te maken. Hiervoor zijn zelfs faciliteiten op deze website voor beschikbaar gesteld, maar daar wordt geen gebruik van gemaakt.

Al mijn pogingen in deze richting hebben niets opgeleverd. Dus mag wat mij betreft het initiatief nu van Tele2 komen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
@Rowdy

e.e.a. Loopt gelijk op. En hier, én middels mail naar Tele2.
Sterker nog, ik ben al gebeld door Tele2, er wordt morgenochtend teruggebeld over de gang
van zaken. Heb ook aangegeven dat de verdere loop van dit verhaal hier opgetekend wordt.
Bij zowel positief als negatief resultaat. De betreffende Tele2 medewerker leest hier mee, maar
MAG van de superieuren niet reageren. Namen of initialen vermeld ik dus zeker niet.
Verdere ontwikkelingen volgen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
vervolg Bestaande problemen opnieuw onder de aandacht.

Er is hier niets veranderd cq aangepast, ook ben ik niet gebeld.
We wachten af, ik dacht gisteren even aan een opgaande lijn qua service.
Die lijn is dus weer vlak getrokken. Angry
Ook de medewerker Tele2 dank voor de LOZE belofte aangaande terugbellen!!

Dit forum is steeds makkelijker te googlen, of dat nu een voor- of nadeel is Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
BMW318TI
Achja opzeggen die handel.
Zoalang het werkt is het goed bij Tele2, maar anders...Sad
 
kobus1960
Ik ben over het algemeen tevreden over Tele2, behalve de helpdesk, die is drama.
De goede medewerkers niet meegerekend, maar dat aantal neemt niet bepaald toe.
Gaat mij er in dit topic om dat de (bewezen) meelezende Tele2 medewerkers een beetje aktiever worden.
Snelheid prima, altijd verbinding, wat opstartproblemen met fiber aan Tele2 zijde, kan ook nog gebeuren.
Echter ik betaal € 49,95 p/m voor een compleet product, niet voor 75 %. Dat is mijn punt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bestaande problemen opnieuw onder de aandacht!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Waarschuwing voor alle bestaande Tele2 klanten Klacht over Tele2 : 7 08 sep 2015
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
Advertentie