obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Werkt ander modem met Tele2
Remcob
Deze vraag is eigenlijk gerelateerd aan m'n andere post (http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1158) maar om het verhaal daar niet te ingewikkeld te maken wou ik deze vraag even apart stellen aangezien het los gezien kan worden van de rest.

Mijn idee is dat het probleem zich in de Router zit (was ook een mogelijkheid volgens de TD van Tele2) en dat ik een andere nodig heb.
De vraag is dus, kan ik een ander modem/router gebruiken dan degene die Tele2 heeft voorzien?
In mijn huidige modem kan ik geen instellingen zien, kan een ander modem deze zelf ophalen of zijn er instellingen waar ik zonder hulp van Tele2 niet achter kan komen? (las iets van 3stuks wachtwoorden waarvan 1 maar de gebruikerswachtwoord is)

De klantenservice van Tele2 wil me niet verder helpen of zelfs een nieuw modem verkopen omdat ik achter de router een switch/hub heb met meerdere pc's.
Volgens hen is dat niet toegestaan.

Alvast bedankt voor de info!
 
kobus1960
Een ander modem dan die van Tele2 is heel lastig, er zijn mensen die wat aan de gang gekregen hebben,
maar dat gaat verder dan even plaatsen. Tele2 een nieuw modem laten leveren liikt me handiger, zeker
daar de TD aangegeven heeft dat dat de oplossing zou kunnen zijn.
Ook geeft een ander modem problemen met telefonie, dat werkt dan echt niet meer.

Een netwerk is wel degelijk toegestaan bij Tele2, hub's of switches ook, anders is dit niet mogelijk.
Zie hiervoor het tabblad technische specificaties op deze link. Info geleverd door Tele2 zelf.
http://www.adsl.nl/default.aspx?locat...&id=333363

Voorts zou je de admin/wachtwoord combinatie nodig hebben om wat verder te komen, die hebben we niet.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Remcob
Bedankt voor je snelle reactie, ik was er al bang voor eigenlijk.

Op de tele2 site vind ik nu ook dat meerdere pc's toegestaan zijn ( http://tele2.gebruikers.eu/internet/2843.html ) maar er is me nu al door 3 mensen van de klantenservice gezegd dat er maar 1 pc toegestaan is. Blijkbaar is het een standaard vraag in hun lijstje voor ze mensen verder helpen.

Ik blijf het zeggen: Tele2 is een prima provider tót je met hun klantenservice in contact komt. Ben 2x verhuist en 2x hebben ze het verknald. Pas na een klachtenbrief kreeg ik iemand aan de lijn die het binnen redelijke tijd voor me oploste.

Ik ga maar ergens een 20m utp kabel scoren dan, sluit ik 1 pc aan en doe ik het volgens hun boekje. Frown
Klanten"service"...
 
cornfed
Is dit niets voor je?
Davolink router vervangen


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rowdy
Je moet proberen iemand van de afdeling VIP Customer Support te spreken te krijgen (als die afdeling nu nog zo heet in elk geval).
Die mensen kunnen je beter verder helpen dat de (meeste) standaard 1e lijns medewerkers.
Dat is helaas bij alle grote(re) bedrijven hetzelfde, hoewel mijn ervaringen met de Tele2 KS overwegend positief zijn, ben ook ik vooral op onbegrip en onwetendheid gestuit. Maar als je eenmaal de juiste persoon te pakken hebt, dan gaan ze heel ver om je probleem op te lossen danwel te compenseren, zo zijn mijn ervaringen in elk geval.
 
Remcob
Ik heb het adres te pakken gekregen van een Commercieel manager via de Tele2 live chat (goed idee overigens) en deze gaat het beetpakken.
Heb er weer helemaal vertrouwen in nu dat het in orde gaat komen. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Werkt ander modem met Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie