obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
humax duovisio 9200c
wallia
Op het ogenblik heb ik als settopbox de Humax 9200c (ziggo), maar als ik in februari Tele2 heb en de A532 van Amino als settopbox krijg, kan ik de Humax verder als recorder gebruiken? Wel gemakkelijk, 2 zenders tegelijk opnemen en gelijk een opgenomen film bekijken! Weet dus niet wat de aansluitmogelijkheden van de A532 is.
 
cornfed
De Humax is puur voor kabel (DVB-C).
Als hij niet kan opnemen via SCART of HDMI, kan je in combinatie met de Amino er niets mee.

Het is zelfs niet zeker of je twee programma's kan opnemen/kijken via de Amino.
Tot nu toe is dat niet bevestigd door Tele2.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
Volgens Tele2 kan de Amino geen 2 programma's gelijk opnmen, daarom wil ik de Humax verder alleen als recorder gebruiken, want ik heb verder ook nog een HDD-recorder van Daewoo, maar die neemt ook alleen 1 pgrogramma op, maar die kan ik van de harde schijf op een DVD branden. Dus afhankelijk van de Animo, weet ik niet of ik nog de Humax of de Daewoo kan gebruiken.
 
cornfed
Zit er geen handleiding bij de apparaten?

Van belang is dat ze opnemen via SCART en/of HDMI.
Alleen zal HDMI vermoedelijk gecodeerd zijn. Dan kan je geen recorder hierop aansluiten. Alleen tv's.
De Animo kan geen twee zenders tegelijk aan. Aangezien hij al een HD heeft, is opnemen met meerdere apparaten zinloos.
Gewijzigd door cornfed op 05 januari 2010, 15:54
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
Nee, een handleiding heb ik nog niet, aangezien ik pas in februari Tele2 krijg. Nu zit ik nog bij Ziggo.
 
cornfed
Nee, van die andere apparaten die je nu al hebt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
Sorry begreep je verkeerd. Zowel de Humax en de Daewoo hebben ieder 2 scart-aansluitingen, eentje voor de TV en de ander voor videorecorder of DVD speler.
 
cornfed
Dan zouden beide apparaten kunnen opnemen via de Animo.
Helemaal zeker weet je het pas als dat ook mogelijk is in de handleiding van het desbetreffende apparaat. Of uitproberen, natuurlijk.
Je zal alleen via SCART kunnen opnemen. HDMI zal niet gaan.






Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
Als ik toch met de Humax kan blijven opnemen, ben ik al tevreden, als is het maar met de scart. Met de Animo kan ik alsnog met HDMI opnemen. Bedankt voor je reactie.
 
cornfed
Er zijn nog geen praktijk ervaringen van de Animo.
Pas dan zal blijken wat werkelijk mogelijk is.
Ik hoop voor je dat alles lukt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'humax duovisio 9200c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie