obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Mobiel Internet Onbeperkt en toch afsloten
EdwinKlemann
Trunks81

Sorry had niet goed op je post tijd gekeken... ik ga ervan uit dat tele2 niets heeft laten horen.
 
Trunks81
Hallo

Ik heb nog niks mogen horen van tele2 hier over.
 
kikkererwtje
ik heb net contact met tele2 gehad en het is dus inderdaad zo dat er een datalimiet op zit van 60mb. Dit betekend dat je bij normaal gebruik inderdaad na 2 weken door je bundel heen bent.
Tele2 helpdesk medewerkers zijn niet helemaal op de hoogte van hun product en kunnen dus ook weinig met je inhoudelijke vragen.
Ik denk ook dat het opzeggen van tele2 een optie is.
 
kobus1960
Als men die datalimiet op schrift kan krijgen en naast de eerdere papieren kan leggen
waar geen limiet of fair user (waarbij de gebruiker gewaarschuwd moet worden) op staat,
dan heeft Tele2 een vet probleem.
En gaan met die rechtshulp Angry Zou bijna zeggen, kat in ut bakkie Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Trunks81
Hallo even wat andere linkjes van mensen met zelfde problemen

http://forum.www.trosradar.nl/viewtop...25&t=78177
http://gathering.tweakers.net/forum/l...es/1388891

Heb contact gehad met rechts bijstand hierover, En kan alleen van het Internet pakket af, Wil graag van heel mijn abbo daar af.
Omdat mijn abbo nog voor de wisseling had daar en ook heb moeten overstappen naar de nieuwe vorm wat dus duurder uit komt.

Als je kijkt bij T-Mobile heb je voor €15 2GB limiet en daarna word het verlaagd.
Gewijzigd door Trunks81 op 12 januari 2010, 11:41
 
cornfed
Het zou Tele2 sieren om voor alle betroffen klanten een coulance regeling te treffen.
Dit commercieel wanproduct zal hun anders veel PR schade opleveren. Voor zover dat al niet gebeurd is....
Gewijzigd door cornfed op 12 januari 2010, 12:18
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Trunks81
ik heb tot zo ver nog niks mogen horen van de Tele2 WebService. En ik heb zo vermoeden dat wij nu de eerste groep zijn hiermee en dat er elke maand wel van deze topics bij komen
 
EdwinKlemann
Ook ik heb niets gehoord van Tele2 maar vanmiddag was m'n accu leeg. Nadat ik m'n telefoon aan de stroom had gehangen en een tijdje had geladen. startte ik de telefoon en merkte ik ineens dat ik weer een gprs verbinding had... zomaar .... Ik houdt nu precies bij hoeveel data er gebruikt wordt. Ik ben benieuwd ....
 
kobus1960
@Trunks81

Deze poging ook wagen dus!! Wie weet!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
SvenDaMan
Ik heb precies hetzelfde probleem met Tele2.
Ben al 2x afgesloten.

En je hoeft niet te wachten op een antwoord van de Tele2 Webservice .. want zij vertelden mij 't volgende:

Quote

Geachte heer/mevrouw ******,

Het WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2 op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief].

Met vriendelijke groet,

xxx xxxx
WebServiceTele2

Gewijzigd door cornfed op 14 januari 2010, 22:00
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobiel Internet Onbeperkt en toch afsloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie