obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
nieuwe tv dienst ?
leeg
Hallo.
Een paar vraagjes over die nieuwe dienst.
Er staat op de tele2 site dat als je dat hd paket neemt voor 5 euro extra dat je dan ook normaal beeld beter kijkt ?
is dit waar ?
En welke zenders zijn hd?
ook wil ik weleens weten welke zenders ze allemaal hebben ?
er staan er een paar maar lang geen 70 Smile
Groet.
Emiel
 
wallia
In het basis pakket heb je alleen Ned 1,2en 3 in Hd de rest zit in het HD pakket (van 5 euro), als ik het zo goed heb gelezen in de aanbieding van Tele2. Het zou ook beter zijn als Tele2 duidelijk aangeeft hoeveel TV zenders (exact) en hoeveel radiozenders! Als je allebei bij elkaar telt, kom je misschien wel aan de 70. Ik wacht ook maar af, want krijg pas Tele 2 All-in-one in februari a.s.
 
cornfed
Alle zenders staan hier: http://tele2.gebruikers.eu/3p/70_tv_en_radioz...nders.html
In het extra HD pakket zitten NED 1,2,3. Dus die zou je extra voor moeten betalen. Niet gratis.

De decoders hebben standaard HDMI aan boord.
Je kan daarmee elke zender upscalen naar HD kwaliteit.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
Nu snap ik er niets meer van. In de aanbieding, die t/m eind december 2009 gold, stond er niets van een extra HD-pakket van 5 euro! Wat heb ik dan aan een HD-recorder, als ik geen enkele HD-zender in dat pakket heb?
 
wallia
Sorry, zie nu pas het verschil van de aanbieding van eind vorig jaar (24,95 de eerste 6 maanden en daarna 49,95 incl ITV+HD recorder+Ned1, 2 en 3 in HD) Maar blijft dan nog de vraag, krijgen we de RTL zenders en SBS6 ook nog in HD aangeboden en zitten die dan weer in een ander HD pakket en hoeveel moet je daar dan weer voor betalen?
 
cornfed
HD als in Hard Disk recorder. Niet HD zenders.
Wel kunnen alle nieuwe decoders ook High Definition tv aan.

Het HD pakket zenders zal wel uitbreiden. De RTL en SBS zenders zijn bezig om ook HD aan te bieden. Sommige zenders zijn al beschikbaar in HD.
Wanneer Tele2 contracten gaat sluiten voor de doorgifte, is nog niet bekend. Maar dat zal wel gebeuren, denk ik.
De kabelaars gaan dat wel al doen en dan kan Tele2 niet achterblijven.
Gewijzigd door cornfed op 19 januari 2010, 00:48
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
zx12richard
Nou ik wacht wel tot de HD zenders bekend worden, en wat het geintje allemaal bij elkaar gaat kosten. tevens zou ik natuurlijk het liefste fibernet met HDTV willen. Mja dan zit je volgens mij via tele2 ruim boven de 70 euries per maand en natuurlijk het feit dat fibernet er volgens mij in heel vlaardingen nog niet is Sad
UPC Fibernet30.

825768194
 
Tele2 Webcare
Geachte Emiel

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

 
kobus1960
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe tv dienst ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe simkaart Klacht over Tele2 : 1 24 sep 2019
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. : 20 11 feb 2013
Nieuwe splitter moet? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 9 16 mrt 2012
Advertentie