obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Linksys WAG320N versus Tele2
juriaan
Stapje voor stapje kom ik dichterbij. Het uploaden van de custom firmware naar het modem is gelukt. Via FTPleech kan ik nu met gebruikersnaam lama en password lama inloggen op het modem. Maar hier loop ik weer vast. Wat gebeurt er:
Ik log in op het modem en ga naar de map VAR.
Ik verbind de DSL kabel met het modem en klik op refresh en blijf op refresh klikken wachtend tot Tftp.get verschijnt.
Nadat de DSL kabel ongeveer een minuut is aangesloten op het modem heb ik geen toegang meer tot de map (en het modem). en heb ik het bestand Tftp.get nooit gezien.

Zelf heb ik iets anders geprobeerd:
Na ingelogd te zijn op het modem ga ik naar de map VAR
Ik sluit de DSL kabel aan.
Na x seconden haal ik de DSL kabel er weer uit (x: als een aantal bestanden is bijgewerkt door tele2).
Ik sluit de DSL kabel wederom aan.
Na x seconden haal ik de DSL kabel er weer uit.
En dan.... dan staan de bestanden Tftp.get en Tftp.err in de map VAR.
Het Tftp.get bestand is echter 0Kb en leeg, het Tftp.err bestand is 1Kb en bevat: tftp: last timeout

Komt dit iemand bekend voor? Doe ik iets verkeerd? Tips zijn zeer welkom.
Groet, Juriaan
 
cornfed
Jouw probleem is bekend. In het topic staat wat je kan proberen.
Het gewoon een kwestie van timing.
Je moet precies het goede moment hebben van DSL kabel erin stoppen en weer uit halen.
Laat je de kabel te lang in, gaat de router een firmware update doen en dan moet je van voren af aan beginnen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
juriaan
Nu komt het er dus op aan; hoeveel keer ga ik het proberen. Vanavond i.i.g. niet meer, morgen weer een dag. Tele2 zuigt of mag ik dat niet zeggen op dit forum? In dat geval; dat meende ik niet hoor.
 
kobus1960
Tuurlijk wel, zolang we het bij ABN houden is dat prima.
En zuigt is i.m.o. gewoon nederlands ook nog eens Frown
Gewijzigd door kobus1960 op 31 januari 2010, 18:14
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys WAG320N versus Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie