obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
HDTV TELE2 (Vertraging)
leeg
Ze moeten vandaag of morgen bellen.
Ik wacht wel af.
En anders hebben ze donderdag op de Hd een probleem.
Want ik zoek ze persoonlijk op desnoods.
Ze zitten toch bij cendris in haarlem Pfft
 
jessie
Zou de vertraging een gegronde reden kunnen zijn om onder het contract uit te komen?
 
leeg
ja!
Volgens mijn huisadvocate.
Ze moeten binnen 14 dagen na de streefdatum een tegemoedkoming doen.
Of ineengeval concact opnemen en voor een oplossing zorgen.
Maar ik denk dat je wel een maad geld terug krijgt.
En eventueel ook de admin en verzend kosten Wink
MVGR
 
kobus1960
Nee!
Restitutie is mogelijk, echter het eenzijdig beeindigen van het contract niet.
Men is telefonisch of d.m.v. het middels internet invullen van het aanvraagformulier akkoord gegaan met
de bindende voorwaarden. Telefonische aanvragen zijn opgenomen met medeweten van de aanvrager en dus
rechtsgeldig. Vandaar ook de summiere toezeggingen van de Helpdesk.
Wat men vergeet is dat ontbindende voorwaarden onderhandelbaar zijn, maar slechts heel zelden wordt van
deze mogelijkheid gebruik gemaakt. En in de voorwaarden op papier heb je weinig rechten.
Men levert het benodigde signaal af op het adres, echter de door derden geleverde apparatuur is er niet.
Tele2 voert dus aan dat dit buiten hun macht gebeurd, en daar sta je dan.
Niet dat ik zover doorgedacht heb toen ik mijn abbo afsloot, maar wel nagezocht toen er een vertraging optrad.....
Bovendien heb ik keurig restitutie ontvangen per dag, na aflevering samengevat in de nota.

Echter, het hier neerzetten van dergelijke negatieve ervaringen v.w.b. de levering heeft wel degelijk nut.
Google maar eens naar tele2 xxxxxxx, waarbij x staat voor ervaring hdtv, fiber, of weet ik wat en je komt dit forum tegen.
Zie het aantal leesresultaten hier en je mag toch op z'n minst aannemen dat Tele2 hier notie van neemt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Plompie

Quote

kobus1960 schreef:
...Men levert het benodigde signaal af op het adres, echter de door derden geleverde apparatuur is er niet.
Tele2 voert dus aan dat dit buiten hun macht gebeurd, en daar sta je dan.


Dat geloof ik toch niet. Ik ga een contract aan met Tele2 incl. bruikleen van modem en receiver. Zolang zij niet alles leveren hoef je ook echt niet alles te betalen. Zou wel mooi zijn: Je koopt een auto, er worden 4 banden geleverd: Ja sorry, de rest komt later maar we willen wel graag even afrekenen... dacht het niet ;-)

Ik neem voorlopig aan dat ze het op de rekening wel weer recht trekken, ik zou het even afwachten.
Gewijzigd door Plompie op 08 februari 2010, 20:17
 
kobus1960
Eerste volledige zin staat ook, restitutie.
Tele2 is wel zo handig voor niet geleverde diensten ook geen geld in rekening te brengen ;-)
Mocht dat al automatisch gebeuren verrekend men dat wel.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Plompie
Dat had ik overheen gelezen... Niet geleverde diensten factureren zou ook niet echt in goede aarde vallen bij Radar, Kassa, consumentenbond en meer van dat soort clubs.
 
kobus1960
Nee klopt, die clubs willen er wel aandacht aan besteden, is vrij lastig omdat Tele2 uiteindelijk wel rekening
houdt in de nota's met niet geleverde zaken (na aandringen klant). Het zou (zoals Cornfed al eerder schreef)
wel zo chique zijn als Tele2 de klant op voorhand zou melden dat er vertraging (en redenen) in de levering zit.
Mijn ervaring is dat het op de huid van Tele2 blijven zitten uiteindelijk wel tot resultaten leidt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
famlimburg
Het heeft geen enkele zin om te schelden en te mopperen, Tele 2 verstuurd er momenteel ong 300 settop boxen per dag.
Ik heb met Tele 2 gebeld en het ligt eraan wanneer je je abbo hebt afgesloten.
Ik heb dat op 4 Januari gedaan en ze wist NIET precies wanneer ik hem kon ontvangen, maar het kon best nog wel eens eind deze maand zijn. Zodra het pakket verzonden wordt en is afgeleverd ga ook pas beginnen met betalen.
 
kobus1960
Helemaal mee eens, bovendien wordt schelden hier niet getolereerd.
Goede geluiden dus!!
Blijft m'n punt dat enig aandringen bij Tele2 wel degelijk zin heeft.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDTV TELE2 (Vertraging)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie