obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
HDTV TELE2 (Vertraging)
leeg
En of dat zin heeft.
Admin en verzend kosten terug.
En een oud modem wat als het nieuwe modem wordt gebracht gelijk terug wordt genomen.
Fijne service Grin
En ook nogeens omdat ik geen moment heb moeten zeuren Pfft
 
Tele2 Webcare
Goedemiddag,


Helaas worden we geblokkeerd door de beheerder, waardoor de uitingen van dit forum niet in ons systeem terecht komen.

Mail anders je probleem naar mij. Mijn mailadres is danielle@tele2.com.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare

Quote

WebServiceTele2 schreef:
Goedemiddag,


Helaas worden we geblokkeerd door de beheerder, waardoor de uitingen van dit forum niet in ons systeem terecht komen.

Mail anders je probleem naar mij. Mijn mailadres is danielle@tele2.com.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
 
Bill
Pardon! Ik blokkeer jullie helemaal niet. Buzzcapture echter wel! Het feit dat je hier kunt posten bewijst dat al!

Waarom heb je geen contact met me opgenomen?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
me_good29
Ik heb net met de helpdesk gebeld omdat ik meer wou weten over vertraging of niet.Een aardig medewerker (dat mag ook gezegd worden) heeft me te woord gestaan.Zij vertelde me dat het klopt dat er vertraging is met oplevering van HDTV-decoder.

Ik vroeg aan haar waarom tele2 niet heeft laten weten aan de klanten over vertraging en zij vond ook dat het niet netjes is dat niemand het weet.Na overleg met een collega vertelde ze me dat de eerste decoders pas vanaf 15 februari 2010 verstuurd zou worden en mogelijk krijgen de bestaande klanten van tele2 het pakket als eerst binnen.Ze bood haar excuses aan en vertelde dat ik de dagen die geen HDTV in huis hebt niet hoef te betalen want je kan niet betalen voor iets wat je niet hebt volgens de medewerker.Mijn abonnement loop al vanaf 02 februari 2010.Als dit klopt dan klopt het verhaal van 300 decoder per dag niet, vroeg me af hoe je aan die informatie komt.De decoders zijn nog niet binnen bij tele2

Het is niet anders we moeten wachten
 
jessie
Ik heb eind januari wel een brief van ze gekregen met de mededeling dat ik vanaf15 februari de HD recorder kan ontvangen.

Dus vooralsnog is het voor mij gewoon afwachten tot de vijftiende.
 
famlimburg
Dat verhaal van die 300 decoders per dag is mij ook verteld door een medewerkster van Tele 2 die ik aan de lijn had op 09-02 om 13.35 uur
 
joyce
Dag Danielle van Tele2!

Misschien kan jij ons allemaal een uitleg geven!

Ik lees zoveel verschillende berichten.

Heb zelf ook maandag nog even met jullie klantenservice gebeld maar daar wordt mijn vraag van tafel geveegd: 'Nou, het zal wel al op de post zijn, met drie dagen zou u het pakket in huis moeten hebben'

Uh?


 
kobus1960
Beste Danielle,

De afspraak is/was dat een forumlid op uitnodiging een mail kan/kon sturen met zijn/haar klacht.
Tele2 zou dan per persoon klachten oplossen, dat ging even goed.
Nu kan iedereen naar u mailen, met als gevolg dat u een probleem hebt?
Heeft u een uitleg voor deze wijziging van werkzaamheden?
Of dient dit emailadres danielle@tele2.nl als rond archief..............
Kunnen we komen tot een nieuwe georganiseerde vorm van indienen van klachten?
Zoals u gezien hebt werkt het normale helpdesk Email adres ook niet meer.
De beheerder en een collega MOD doen hun stinkende best om tot een redelijke oplossing te komen.
Als er al iets gebeurd worden éénzijdig door Tele2 afspraken gewijzigd.
Kunt u mij, desnoods in een PB, een degelijk antwoord geven op deze vragen/opmerkingen?
Zodat wij ook in staat zijn forumleden een antwoord te geven?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
McBeukie
Ik kreeg vandaag een smsje van Tele2. vanaf 19:00 vanavond is mijn verbinding technisch opgeleverd u kunt uw pakket installeren.. Daarna een leuk smsje van Tele2 dat mijn pakket over een week geleverd wordt. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Ben erg benieuwd. Ziggo wist niks van opzegging via Tele2 en telnr. overgeven aan Tele2.

Maar ja het komt vast goed. We wachten af!!!Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDTV TELE2 (Vertraging)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie