obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
HDTV TELE2 (Vertraging)
zx12richard

Quote

kobus1960 schreef:
Tuurlijk, wie ben ik om kritiek te uiten, ik constateer alleen dat het net zoals bij andere providers gaat.
Ook de gedachte dat het bij Tele2 anders zou zijn dan bij die anderen, zoals eerder geuit, gaat niet op.
Het is net zoals bij alle providers, gewoon betalen voor producten, wil je meer dan het gewone regular aanbod
betaal je meer. En dus is het jammer dat velen berekend hebben goedkoper uit te zijn met dit pakket en nu bedrogen uitkomen.
Nogmaals, is alleen een mening.


Helemaal mee eens. Wink
UPC Fibernet30.

825768194
 
Tele2 Webcare
Beste Bill,

Wij hebben hierover contact gehad met jouw collega Wim. Wij maken gebruik van Buzzcapture voor onze Webcare, omdat wij daarmee snel alle relevante uitingen kunnen identificeren en helpen waar nodig. Ik zal je nog even een PM sturen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Richen
Jihoeeeee, Eindelijk binnen!
30 Nov besteld, 26 jan leverdatum wordt door een "administratieve" fout 8 feb. Helaas werd het 15 feb door een "logistiek" probleem. 4 telefoontjes en een hoop frustratie verder heb ik hem zonet aangesloten. Vanavond maar weer bellen om te bemiddden in de kosten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDTV TELE2 (Vertraging)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie