obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Fiberspeed 60 upgraden
hansvo286
Kan men makkelijk upgraden naar Fiberspeed 60mb + bellen
Gewijzigd door hansvo286 op 03 februari 2010, 17:34
 
leeg
ligt eraan of het beschikbaar is.
En hoe je contract eruit ziet.
Moet je even bellen met de klantenservice.
En dan voor internet kiezen.. niet voor producten bestellen.
Mvgr
Emiel
 
cornfed
Bel gratis naar 0800-1602.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
leeg

Quote

cornfed schreef:
Bel gratis naar 0800-1602.

Is niet mogelijk indien je al klant bent.
Tenzei je een goede medewerker krijgt.
 
cornfed
Dan geen deal, zou ik tegen hun zeggen...Angry
Opleggen en weer opnieuw bellen tot ik wel wordt geholpen.
Kost toch niets...Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
sjakie334
Onzin, ik was ook bestaande klant. Je geeft aan dat je Fiberspeed wilt en bestaande klant bent. Vervolgens regelen ze alles telefonisch, bij mij geen enkel probleem. Systemen gaven wel wat foutmeldingen als ik het zo hoorde, maar de fiberspeed afdeling nam het toen over en het was zo geregeld.
 
hansvo286
Voor de duidelijkheid heb al Fiberspeed 60 vroeg me alleen af of je er makkelijk dan naderhand telefoon bij kon nemen
 
kobus1960
In mijn geval, upgraden NA contractperiode, prima gelukt, buiten wat hiaten elders gemeld.
Ik had al 20Mb + telefonie.
Voorts ben ik m'n 2e telefoonlijn kwijtgeraakt, wat voor mij, na wat aanpassingen, geen probleem is.
Telefonie bij een abbo nemen lijkt mij geen probleem, de telefoonlijn is immers al in control door Tele2.
Bellen met helpdesk, en afwachten welke persoon je krijgt, daar gaat of staat alles mee.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg
ach ik had gewoon een botte medewerker denk ik zo.
 
hansvo286
Inmiddels telefoontje ghehad van Tele2 dat dit geen probleem is wordt 3 april opgeleverd

Goeie en vriendelijke service
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fiberspeed 60 upgraden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
externe toegang (webserver & FTP) met fiberspeed modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 23 15 jan 2012
VOIP bij b.v. BudgetPhone met Fiberspeed modem Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 3 20 jul 2011
Zou een Fiberspeed modem met 1 of 2 Gigabit poorten niet welkom zijn Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 24 08 jun 2011
Modem + Fiberspeed Ervaringen Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 121 08 mrt 2011
Ervaring en Advies: Abonnement Fiberspeed Internet (50mb), Bellen en Televisie Algemeen : 3 31 jan 2011
Advertentie