obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 HDTV Recorder
me_good29
Heeft iemand de nieuwe HDTV decoder al binnen?Ik heb nog geen bevestiging email ontvangen.Op mijn tele2 status staat een rode kruis achter de levering datum 2 februari 2010.
Gewijzigd door me_good29 op 04 februari 2010, 11:20
 
kobus1960
In dit draadje zitten nog wat smachtende klanten te wachten.
HDTV TELE2 (Vertraging)
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
famlimburg
Ik heb gisteren op 04-02-2010 een mailtje gehad van UPS dat mijn pakket vandaag 05-02-2010 zal afleveren bij mij thuis.
Mijn benieuwd ?????
 
me_good29
Ik heb ook gisteren een mailtje gehad maar heb nog niets ontvangen.Heb net op mijn tele2 gekeken tot mijn verbazing stond dit.

Internet:

Product: Internet tot 20Mb/s
Abonnementnummer:
Oplevering: 02 februari 2010
Installatie: Doe Het Zelf pakket zonder Multimedia Modem voor een analoge lijn

Als ik zo bekijk loop mijn abbo al vanaf 02 februari, ha ha. Het moet niet gekker worden.
 
kobus1960
De wegen van Tele2 zijn ondoorgrondelijk.
Even rustig afwachten, zeker als je nog internet en of andere producten werkend hebt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
famlimburg
Gebeld met UPS over de zending !!! Men heeft bij UPS alleen de transportnummers nog maar aan gemaakt. Maar de in de mail genoemde zending is nog niet eens binnen, mooi he ???
 
kobus1960
Dat wordt dan op z'n vroegst dinsdag, maandag bezorgen de reguliere pakketdiensten niet.
Vrijdagavond is de laatste ronde, zaterdag bezorgen, maandagavond de eerstvolgende ronde, dinsdag bezorgen.
Geduld is tegenwoordig een vereiste bij onze providers / bezorgdiensten.

Even een nieuw verzameltopic aangemaakt waar dit soort ervaringen bij elkaar kunnen komen, leest wat makkelijker weg.

Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.
Gewijzigd door kobus1960 op 07 februari 2010, 12:48
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 HDTV Recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie