obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen telefonie en internet meer
henisa
Sinds vanochtend hebben we geen telefonie en internet meer. Het power lampje blijft rood. Verder wel een groen dsl lampje. Modem met een harde reset meerdere malen gereset en getest of het modem stuk is. Helpdesk reeds gebeld. Deze heeft een monteur aangestuurd. Maar het lijkt mij niet een hardware probleem. Het lijkt er op dat er geen instellingen naar het modem wordt gestuurd. Aangezien er geen ip adres wordt toegekend.

Als webservice meeleest kunnen jullie dan wat voor mij bekteken (ik heb ook een mail naar jullie mailadres gestuurd).

heb ondertussen mijn modem bij een kennis getest. hier komt de modem gewoon online. Dus het ligt niet aan het modem maar aan het initialiseren van de modem.

mvgr.

F.H de Jong
Gewijzigd door henisa op 05 februari 2010, 17:02
 
kobus1960
Storing is naar ik begreep aangemeld, rustig afwachten.
Zo te lezen is het modem oke, meer kun je zelf niet doen.
Tele2 zal hier het werk moeten verrichten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
henisa
Afwachten, ja tot dinsdag want dan pas komt een monteur, met nieuwe modem??? Hij zal tot de conclusie komen dat het niet aan het modem ligt. Duh, dat heb ik zelf al geconstateerd. Ze moeten gewoon de instellingen in mijn modem laden dan is het in orde. Ik heb dit probleem eerder aan de hand gehad. Maar probeer zo'n 1e lijns dit maar aan het verstand te brengen. Maar goed ze moeten zo nodig een monteur sturen.
 
cornfed
Ze volgen een vaste procedure.
Daar wordt vrijwel nooit vanaf geweken.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefonie en internet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie