obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.
me_good29
Weet iemand welke zenders naast ned 1,2 en 3 in HD uitgezonden worden bij tele2?Aangezien we ned 1,2 en 3 gratis erbij krijgen wil ik graag weten wat de andere HD zenders zijn die we ervoor moesten betalen.
 
jessie
Alleen Ned 1, 2 en 3 zijn in Hd.
 
kobus1960
Daar blijft het bij, tenminste als ik het zenderaanbod van Tele2 bekijk.
Immers, Eurosport, National Geographics, Discovery e.d. bieden wel HD kanalen aan,
maar die zitten niet in het pakket.
Digitale TV is een stuk scherper dan Analoog, dat zeker.
Let maar op, in de toekomst krijg je meer HD zenders, of dat gratis is betwijfel ik.
En wederom beloofd Tele2 ook niets méér, volstrekt helder.
De capaciteit zal er zijn, de decoder kan het aan, maar ja, leveren derden (zenders) HD voor hetzelfde geld?
Gewijzigd door kobus1960 op 11 februari 2010, 16:58
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
me_good29
Heb net met helpdesk gebeld en volgens tele2 zijn er op dit moment 5 HD zenders.

Die zijn:

ned 1,2 en 3
National Geographic channel
Discovery channel

En voorlopig zijn ze bezig met nieuwe HD pakketten, ik vroeg me af wat dit allemaal gaat kosten.
Gewijzigd door me_good29 op 11 februari 2010, 17:39
 
kuijppie81
Hoop dat ik hier goed zit om deze vraag even voor te leggen..
Zat een beetje te kijken op de site van Tele 2, maar voelde mij een beetje misleid omdat je dus nog extra moet betalen voor de HD-kanalen, live opnemen en pauzeren en uitzending gemist. Is €5 p/m extra.
Is dit wel iedereen opgevallen en zat ik gewoon te slapen?
 
me_good29
Ik vroeg me dat ook af want toen ik bestelde vertelde de medewerker me dat als ik 5 euro extra betaald krijg ik een decoder, HDTV, programma gemist etc. Ik voelde me ook in de maling genomen, ik dacht ook dat je andere HD zenders erbij zou krijgen voor de 5 euro.Later kreeg ik een brief dat ned 1,2 en 3 gratis dus zonder ervoor te betalen.Ik snap er niets van, ik heb in totaal 10 euro extra betaald voor extra diensten. Mijn abonnement kost in totaal 49,95 euro per maand.Dus ik dacht ook dat ik meer HD zenders erbij zou krijgen.
 
kuijppie81
Dat is ook vreemd..
Via de link http://tele2.gebruikers.eu/3p/internet_bellen_en_tv.html zie je bij televisie => extra opties 3 kopjes staan. Daar staat ook bij dat je zelfs voor 1,2 en 3 extra moet betalen om in HD te kunnen bekijken..
Vind het vreemd dat je wel een decoder hebt om op te nemen maar dat je daar volgens kopje 2 (Live TV opnemen en pauzeren) weer voor zou moeten betalen. Waarvoor heb je de decoder met harddisk dan?!
 
kobus1960
Het staat er echt helder, betalen dus.
Zoals ik al eerder schreef, voor elke extra dienst bovenop simpelweg gewone digitale TV
wordt het betalen. Net zoals bij andere providers.
Bovendien zijn Eurosport, Discovery en National Geographics HD wezenlijk andere zenders
dan zonder die toevoeging HD.
Zoals Tele2 deze zenders doorgeeft, gewoon digitaal.
Overbodig te melden misschien, maar HD is heel wat anders qua beeld dan Digitaal.

Heel vervelend allemaal, Tele2 levert wat men beloofd (met wat vertraging), het is gewoon
allang te lezen op hun site.

Gewaagde conclusie? Allemaal hetzelfde, tis overal wat.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Tele2 zal wel een regeling treffen voor de HD abonnementen.
Zolang het pakket niet uitgezonden wordt, hoef je er ook niet voor te betalen.


Jullie vergeten even voor het gemak dat jullie nu een soort beta-testers zijn voor Tele2.
Sommige dingen zijn nog niet beschikbaar en sommige dingen werken nog niet zo goed.
Later wordt dat weer recht gebreid.

Tele2 zal het wel niet zo leuk vinden dat ik dit schrijf, maar
het is wel de waarheid.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kuijppie81
@ sweeeetje;

Dat kan helemaal kloppen..
Ik was al een bestaande abonnee en kreeg het aanbod voor 6 maanden de helft aan abonnementskosten te betalen en daarna het volledige bedrag. Daarbij krijg je dan de hd decoder incl hdd in bruikleen.
Of die €5 zit al bij de abonnementskosten of ik moet toch extra betalen. Dat zou wel vreemd zijn aangezien ik wel de hd decoder incl hdd heb ontvangen.
Of zie ik het verkeerd?
Gewijzigd door kuijppie81 op 12 februari 2010, 11:42
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie