obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.
HJP
Om een wildgroei van threads te voorkomen kunnen we beter de ervaringen op de thread van Tele2 posten: http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1235

De haperingen van de uitzending is daar ook al aangegeven.
 
Kager
bedankt, die heb ik nog niet gevonden.
 
kobus1960
Eind Februari, u bent allen nog steeds Betatesters, het is nieuw, nog niet volwassen.
Geduld, komt vanzelf..................
Zie het antwoord van Tele2labs hier; Tele2: Wij horen op-/aanmerkingen graag over de nieuwe decoders!
Men moet nog vanalles aanpassen naar uw wensen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
peter van ingen
Problemen met installeren ..

Ik heb vanmiddag de decoder / recorder ontvangen, alles goed geistalleerd maar hij blijft maar updaten.
Wat kan het probleem zijn .. heb modem al gereset kabel al vervangen, maar blijft maar updaten, volgens helpdesk moet het maar 30 min duren , maar hij staat nu al 2 uur de downloalden.

Ik heb gelukkig de oude samsung ontvanger nog .. dus kijk vanavond daar maar weer mee.

wat kan het probleem zijn ??
 
michelanna
bij tele 2 beweren ze dat het komt omdat heel veel leden de decoder vandaag ontvangen hebben
morgen moet t wel lukkenAngry
 
wallia
Jammer dat de NOS de Spelen NIET in HD uizendt, terwijl alle andere Europese TV zenders dat WEL doen !
 
wallia
Juist daarom, want de klanten van Tele2 denken dat ze die uitzendingen in HD door Tele2 zullen missen.Maar de WK wordt (naar ik hoop) toch wel een ander verhaal!
 
Richen
Wat ik erg jammer vindt is dat de huidige gebruikers "beta-testers" genoemd worden en dat Tele2 halverwege maart met de nieuwe fixes gaat komen.

Dit had toch voor de uitrol hiervan uitgebreid getest moeten worden? In een normaal bedrijf met projecten gaat men niet anders ermee om dan anders. Tenzij je research-kosten wilt bedrukken met het product op nederlandse bodem.

Lijkt net alsof dat men een product uit het buitenland gekocht hebben, voorbereiding kwa aansluitingen gemaakt hebben en poef de decoders verspreid hebben zonder dat zo'n kastje op het kantoor van Tele2 getest is. Want de klachten die nu bij een hoop mensen genoemd worden, worden met grote verbazing in behandeling genomen.
Tuurlijk heeft alles opstart problemen maar in deze omvang?
Lijkt net of je een navigatie gekocht hebt en er missen een paar straten op... ja die worden langzaam met updates erbij gezet.... zover hebben we niet gereden.

Ach fijn das mijn mening over het verloop van deze dienst.

En nu maar weer wachten op de updates en betalen voor een dienst die niet compleet geleverd wordt. Het is dat ik nog hoop heb ik Tele2 anders had ik de decoder persoonlijk retour gebracht.
Gewijzigd door Richen op 17 februari 2010, 13:34
 
joyce
Ik snap het niet meer!!!!

Hoe zit het nou precies met het verhaal dat de HD zenders 1,2 en 3 op kanaal 101, 102 en 103 pas vanaf 24 Februari zouden worden uitgezonden?

Volgens Danielle van tele2 worden de zenders 1,2 en 3 nu al in HD uitgezonden.
Maar hier op het forum lees ik dat dat niet zo is?

Het beeld is kwalitatief goed, maar heb geen vergelijkingsmateriaal met HD kwaliteit waardoor ik goed kan beoordelen of dit nu al HD is of niet...
Gewijzigd door joyce op 17 februari 2010, 14:07
 
Richen
Deze kanalen worden dan pas geactiveerd denk ik ofzo...
Maar volgens de laatste berichten worden de HD kanalen pas volgende week de lucht in geschoten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie