obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.
hburg76
Vraagje:
Als je met de afstandsbediening naar het menu Interactief gaat verschijnt de mededeling "Binnenkort beschikbaar" Bovenin dit menu staat Thema TV. Weet iemand wat binnenkort beschikbaar komt? Zijn dit de kanalen van Nederland 24?
 
Pheebe
Vandaag is eindelijk het pakket bezorgd(was de rest van de week telkens niet thuis toen ze het pakket aanboden). Maar ze waren vergeten de afstandsbediening mee te leveren, heb even gebeld en die wordt volgende week bezorgd(ook nette en aardige callcenteragents bij Tele2!)
 
me_good29
Ik heb vandaag een email van Danielle van tele2 ontvangen, met de mededeling dat ned 1,2 en 3 pas maart 2010 beginnen met het uitzenden in HD.Ik was best verrast want ik heb 10 keer gebeld met helpdesk en ze verzekerden mij telkens dat de drie zenders al in HD uitzenden.Heb net met helpdesk gebeld en gevraagd welke zenders in HD uitgezonden worden, ik kreeg weer als antwoord dat ned 1,2 en 3 al in HD uitzenden.

Toen ik hem de ontvangen email van Danielle van tele2 voorlas, gaf hij toe dat het idd zo is dat de zenders pas midden maart 2010 beginnen met HD uitzending.Ik heb ook doorgegeven dat de decoder af en toe weg valt voor het laden van nieuwe tv-gids, deze probleem was nog niet bekend bij tele2.Hij heeft een notitie van gemaakt.Ik hoop dat dit probleem snel verholpen wordt, als compensatie wordt mijn eerste factuur met een X bedrag verminderd.Dit vond ik heel netjes van de medewerker,

Dus mensen HD uitzendingen beginnen in maart 2010,
 
markkuiper
@Berry
Voor iedereen die het probleem heeft zoals Berry beschrijft, had ik ook, precies hetzelfde. Een bijna onmogelijke oplossing voor gevonden, namelijk de decoder via Scart aansluiten en mijn beeld is ineens superstrak ! Ook geen gedoe meer met geen beeld, wel geluid, resetten etc. Hoort eigenlijk niet natuurlijk, maar is een goede tijdelijke oplossing tot Tele2 het HDMI aansluitporbleem opgelost heeft.
 
Horse-man
Goedenavond allemaal,

Sinds kort (woensdag) ook het pakket van tele2 in huis. Na korte moeilijkheden met de aansluiting (KPN trok wat teveel kabels los in de wijkcentrale) zijn we nu dan echt overgestapt van online naar tele2. en tot redelijke tevredenheid Smile Ik volgde de discussies op dit forum al een tijdje en begon enigzins bang te worden....

Gelukkig herken ik maar weinig van de problemen die jullie zijn tegengekomen. Wel loop ik sinds vandaag tegen het volgende aan: sinds vanmiddag lijkt een tv-stream te blijven 'hangen'. De led van de tv-poort op het modem blijft hyperactief knipperen terwijl amino (532) uit staat. De snelheid loopt terug van 13 Mb/s naar 7Mb/s. Bij kijken van een zender via de amino levert dit een verdere daling van de snelheid op. Er wordt overigens niets opgenomen op dat moment. Een restart van de modem geeft geen oplossing. Alleen stroom van amino afhalen lijkt te helpen. alhoewel de snelheid vanavond blijft hangen op 11Mb/s ipv de 13 van afgelopen vrijdag/zaterdag.

Heeft iemand anders hier last van?
 
cornfed
We gaan hier verder: Verzameltopic Decoder Problemen

Dit topic is gesloten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 HDTV VPR ervaringen delen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie