obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
Ik ben tevreden met de Amino A532!
Ja Ja 65%[11 stemmen]
Nee Nee 35%[6 stemmen]
Totaal stemmen : 17
 Onderwerp afdrukken
Amino A532 informatie
Bill
Amino%20A532%20Compact%20PVR
High performance hybrid compatible compact PVR The A532 Compact PVR is an HD set-top box that is comprehensively specified for today’s IPTV demands.


In line with Amino’s tradition of award-winning design, the A532 comes in a fanless, stylish, curved black or silver casing that measures just 172mm x 180mm x 48mm - one of the smallest, yet feature-rich, HD STBs in today’s market. It is hybrid compatible and a version without a hard drive - the A132 - is also available.

Download the product flyer for further information (PDF)

The A532 is currently only available in Europe.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
leeg
ik neem aan dat er wel een scart op zit :O
Anders mogen ze hem houden lol
 
cornfed
Als de link volgt naar het PDF document, dan lees je dat SCART ook mogelijk is.
Daar is alleen een aangepaste stekker voor nodig.
Ik vermoed (hoop) dat de verloopstekker bij het pakket zit.
Gewijzigd door cornfed op 08 februari 2010, 14:28
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
leeg
haha ok.
Laten ze dat beter wel doen.
Helaas hebben mijn opa en oma geen HD Pfft
 
me_good29
Decoder is makkelijk te bedienen, wel stop de decoder af en toe voor het downloaden van nieuwe tv gids.Dit is wel minder want tijdens gids downloaden valt je tv beeld effe weg.Niet handig bij het kijken van een spannende film etc.
 
jessie
Zet dat even in dit topic dan.

http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...ad_id=1235
 
Kager
de decoder heeft een usb 2.0 uitgang op de achterkant zitten, maar wat kan ik daarmee? Het is me tot op heden nog niet gelukt om bijvoorbeeld opnames naar een ubs stick te kopieren.
 
cornfed
De USB connector is alleen voor een RF modulator.

Tele2 zal overigens nooit mogelijk maken in de firmware dat je digitale opnames kunt maken op een extern medium.
Alle opnames blijven altijd op de PVR en zullen die nooit verlaten.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Kager
waarom eigenlijk niet?
 
cornfed
Dat is een rechten kwestie.
Bij digitale opnames kan je zoveel kopieën maken als je wilt zonder kwaliteitsverlies.
Je kan dus films of sportuitzendingen opnemen en die op DVD verkopen of via de bekende 'kanalen' verspreiden.
De content providers (omroepen, filmmaatschappijen e.d.) willen dat voorkomen en dwingen Tele2 daartoe.

Ziggo, UPC, Canaal Digitaal en meer werken via dezelfde methode.
Eigen apparatuur leveren aan klanten waarmee je wel kan opnemen, maar de opnames verlaten het apparaat nooit.
Gewijzigd door cornfed op 11 mei 2010, 14:22
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Amino A532 informatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie