obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
wachtwoord
albertschraa
Goedemiddag !
Ik ben Albert en heb mij net aangemeld. Ik ben blij dat ik een forum heb gevonden dat mij met mijn vragen kan helpen.
Ik heb normaal niet zoveel problemen met internet, maar onlangs werd ik toch voor een opgave gesteld. Mijn kinderen hebben een WII gekregen en nu willen ze inloggen op internet. Nu zou dit draadloos kunnen via de router van Tele2, maar daarvoor moet ik een wachtwoord geven (Wap.) en dat wachtwoord ben ik kwijt!!! Ik heb alle mij bekende codes of wachtwoorden al geprobeerd, maar het wil niet lukken. Wie kan mij helpen mijn wachtwoord terug te vinden ? Bij voorbaat dank, met vriendelijke groeten,
Albert.
 
cornfed
Welkom op het forum!

Bedoel je het wachtwoord van de router of het wachtwoord van je WIFI?

In ieder geval is het standaard login van de router user ~ user.
Je kan onder het menupunt Wireless de instellingen en wachtwoord vinden van het WIFI signaal.

Als die login niet werkt, kan je alleen met een router reset weer inloggen.
Je moet dan het verzonken INIT knopje achterop even vasthouden tot de router weer reboot.
Gewijzigd door cornfed op 08 februari 2010, 17:13
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wachtwoord', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 10 aug 2015
hoe wachtwoord instellen draadloos internet. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 21 aug 2011
wachtwoord mail kwijt Algemeen : 2 01 feb 2011
wachtwoord Helpdesk : 11 19 dec 2010
wachtwoord veranderen bij extra emailadressen Helpdesk : 6 30 sep 2009
Advertentie