obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Amino A532 aansluiten op versterker
Superdude
Bedankt voor jullie antwoorden, als ik mijn set-top-box binnen heb, zal ik het uitproberen en mijn bevindingen hier op het forum melden.

Superdude
 
jako
Even mijn bevindingen over onderstaand antwoord:



EDIT:

Ik heb de installatiehandleiding bekeken en er zit dus een SCART kabel bij het pakket met een standaard stekker aan één kant en
die speciale ronde SCART connector aan de andere kant.
Met die kabel kan je geen versterker aansluiten.

Je moet op zoek naar een speciale verloopstuk om de versterker aan te sluiten.



Het is WEL mogelijk om via de scart audio aan te sluiten, zie het antwoord met link van Jessie.

Ik heb dit gekocht en het werkt perfect op mijn 15 jaar oude stereotorentje. TV via HDMI en radio via de scart met dit koppelstuk, tulp stekkers van de radio erin en het geluid is zelfs veel beter dan voorheen zonder mijn TV aan te moeten zetten! Om even een zender te moeten selecteren (je kunt dit niet zien op het display helaas) druk ik snel 111 en zet mijn favouriete zenders op 112, 113 etc. Zo kom ik snel bij de juiste zenders!
jako voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door jako op 21 februari 2010, 15:30
 
Tara2008
De scart connector op de achterkant van de nieuwe decoder is een scart out.

Ik heb geprobeerd om mijn home cinema aan te sluiten op de nieuwe decoder, kreeg dus wel geluid van de decoder over mijn speakers, maar kon geen dvd kijken omdat ik geen beeld krijg.

Nu heb ik dus alleen geluid uit mijn tv helaas het geluid van de radio moet ook uit de tv komen en eerlijk gezegd is dat niet zo best. En ik heb nog wel een optische kabel ertussen zitten.

Als er iemand een oplossing heeft voor mijn aansluit probleem hoor ik dat graag. Dit was met de oude decoder heel simpel, hier kon ik met de tulpstekkertjes aanluiten op de aux van mijn receiver

maar met de nieuwe decoder lukt dat niet

Help
 
Tele2 Webcare
Beste gebruikers van het Tele2 Forum,

Vanaf deze week is Tele2 Labs niet meer actief op het gebruikers forum, in plaats daarvan zal ik vanuit Tele2 iedereen zo goed mogelijk te woord staan. Ik ben werkzaam bij Tele2 en de hele dag online actief om iedereen zo goed mogelijk te informeren over de producten en diensten van Tele2. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk klachten op te lossen en onduidelijkheden uit de wereld te helpen.

Op dit forum worden veel waardevolle tips en opmerkingen gepost die Tele2 gebruikt om haar producten en service nog meer te verbeteren.
Tele2 is ontzettend blij met deze feedback en hoopt dat jullie dit blijven doen!

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes

Danielle van Tele2
 
cornfed
@ Tara2008

Het doorlussen zoals je bij de oude decoder deed, kan niet meer met de nieuwe apparaten.
Je kan alleen nog een audio signaal (stereo/optisch) verdelen over meerdere apparaten.
Bericht #12 van jako staat hoe zoiets in zijn werk gaat.
Gewijzigd door cornfed op 22 februari 2010, 17:37
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tara2008
Bedankt Cornfed,

Ik zal de mogelijkheid van jako gaan proberen om in ieder geval het geluid via mijn speakers te krijgen. Erg jammer dat het doorlussen niet meer kan. Maar ja je kan niet alles hebben.

Cool
 
Tele2 Webcare
Hoi Tara,

Vanochtend heb ik je een PB gestuurd met daarin het antwoord op je vraag. Ik hoop dat aansluiting van je homecinema set nu lukt.

Om het geluid via de homecinema set te laten lopen moet je de cinemaset aansluiten via de SPDIF aansluiting van de decoder en niet de scart kabel gebruiken. Zodra je dit doet zal de DVD speler weer gewoon beeld geven indien er een DVD wordt afgespeeld.

Met vriendelijke groet,

Danielle
 
Bill
Danielle, zou je deze informatie ook hier in het forum willen posten!

Dan heeft iedereen er wat aan en voorkom je het beantwoorden van steeds dezelfde vragen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tele2 Webcare
Hoi Bill,

Ik plaats alles op het forum, echter had Tara mij een PB gestuurd en had ik hier eerst op gereageerd. Vanmiddag zal ik een overzicht met veel voorkomend problemen en oplossingen in een nieuwe posting op het forum plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Danielle
 
Tara2008
Ik heb inderdaag een pb bericht ontvangen van Danielle,

dank hiervoor. Ze heeft inmiddels ook antwoord terug

Helaas heeft mijn homecinema geen spdif aansluiting.


Eigenlijk wil ik het net als mijn oude situatie. Doorlussen van de aansluiting.

dus van decoder naar tv met hdmi
van homecinema naar decoder via scart

Iemand een oplossing?????

Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Amino A532 aansluiten op versterker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie