obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Amino A532 aansluiten op versterker
cornfed
Als je Dolby Digital wilt luisteren, moet je gebruik maken van de SPDIF.
Ik weet niet of de decoder al een 5.1 geluid kan weergeven?
Technisch is het geen probleem.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Superdude
Even een berichtje van mijn kant. Ik heb afgelopen dinsdag (2 maart) mijn pakket gekrege. Ik moet zeggen, de decoder is een mooi klein bakje! Alles aangesloten en toen had ik internet en telefonie maar geen TV! De helpdesk gebeld, heel vriendelijk allemaal, en die gaf aan dat mijn decoder nog niet aangemeld was?! Waarom niet, kan hij ook geen antwoord op geven, hij zou het doorgeven aan de TD en dan zou dat binnen max. 3 dagen opgelost moeten zijn. Ik zei nog: 3 dagen, dat is wel erg lang! Maar hij zei toen, dat moet ik aangeven stel dat er een weekend tussen zit. Nou oke, ik de volgende morgen de TV weer proberen en ja hoor, alles werkt! Ik heb nog niets opgenomen ofzo maar de beeldkwaliteit is goed, beter dan Digitenne, wat ik eerst had. Ook de radio werkt zoals ik wil, volgens jako zijn schema/manier.

Nog 1 vraag tenslotte: wat voor een soort netwerkkabel zit er tussen het modem en de decoder? Is dat een straight of crossover. De kabel die Tele2 bijgeleverd heeft is eigenlijk net iets te kort, dus ik ben op zoek naar een iets langere kabel. De decoder staat nog niet op de goede plek!
 
kobus1960
Straight kabel, gewoon dus, neem wel cat5 of 6, heb je in ieder geval geen signaal verlies.
Gewijzigd door kobus1960 op 04 maart 2010, 16:00
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Superdude
Bedankt! Dit is toch gewone UTP-kabel, of moet deze afgeschermd zijn?
 
Superdude
Bedankt, ga morgen eens even kijken wat ik kan krijgen! Op mijn werk hebben we nog wel netwerkkabels over, misschien zijn die ook wel goed!
 
Hobbel
Joow,
Ik wou mijn nieuwe home cinema set aansluiten op de decoder.
Heb de scart met dat stekkertje gedaan, maar mijn home cinema set heeft geen tulp aansluiting / stekkers.
Er zit wel een ingang op voor de 'normale' kabel. Ook zit er wel een gaatje voorin waar je zo'n 'koptelefoon' stekkertje in kan doen en daar staat wel bij dat het voor invoer van geluidsapparatuur is. Dan denk ik dat hij toch ook gewoon dat signaal van de tele 2 decoder moet kunnen afspelen?
Maar ik hoor echter niets.
Weet iemand een oplossing of iets wat ik fout gedaan kan hebben?
 
kobus1960
Lees even antwoord 25 in dit topic, hier staat ook nog een verwijzing.
Verloop van tulp naar mini-jack, dat is denk ik wat je bedoelt is bij elke hobbyzaak te koop.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jessie
@kobus

Kunnen jullie voor dit soort dingen geen sticky maken?
Zo wordt het wel wat overzichtelijker.
 
kobus1960
Zou kunnen ware het niet dat er heel veel off topic geplaatst wordt.
De software van het forum laat het niet toe antwoorden per stuk te
verplaatsen naar andere topic's.
Maken we meer topic's sticky zijn er straks weer teveel sticky's enz enz.
m.a.w. Vragen stellen of antwoorden in het juiste topic valt soms nog niet mee
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
@Jessie.

Cornfed heeft een nieuw topic aangemaakt en sticky gezet.

Zo sluit je de Animo Decoder aan op je versterker/receiver
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Amino A532 aansluiten op versterker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie