obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet lag spikes
dobby
mijn lampjes gaan niet naar rood, tijdens lag spyke
 
cornfed
Zowel dobby als emiel kunnen het beste om een nieuwe router
vragen aan Tele2.
Bij emiel gaat de router spontaan rebooten en bij dobby valt het hele netwerk uit.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
leeg

Quote

cornfed schreef:
Zowel dobby als emiel kunnen het beste om een nieuwe router
vragen aan Tele2.
Bij emiel gaat de router spontaan rebooten en bij dobby valt het hele netwerk uit.

Mischien iets waar de webcare opdracht voor kan geven?
 
cornfed
Oei, dat is de lange weg die wilt bewandelen.
Sowieso kan je alleen op uitnodiging reageren.
Bellen is sneller..., nou ja, soms dan....Shock
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
leeg
weer een pingtest.
Hopelijk zijn de ouders nu ook overtuigt.
Met een d Pfft
10459878
10461145
10461237
Gewijzigd door leeg op 15 februari 2010, 13:50
 
dobby
Net Tele2 gebeld, over het lag spike probleem. Aangegeven dat ik alles zelf al geprobeerd had, van wireless, tot bekabeld, tot andere pc, etc. Lag spikes blijven bestaan. Ook aangegeven dat het zo'n 10 x op een avond voorkomt en dat ik het voornamelijk merk tijdens het spelen van World of Warcraft, ook aangegevn dat ik dan op moment van lag spike gigantische hoge ping zie op een communicatie server die ik gebruik (via verntrilo), en dat het dus niet aan Worlf of warcraft ligt.
Medewerker gaf aan, dat er op dit moment gewoon een ms was van 30. Ik zei, ja dat klopt, ik had je ook aangegeven dat het ongeveer 30 seconden is op willekeurige momenten.

Hij adviseerde me terug te bellen, op het moment dat het probleem optreedt, zodat ze dan ter plekke kunnen gaan kijken Sad

Ik gaf aan dat dat lastig is, want op momenten dat het optreedt duurt het ongeveer 30 seconden en dat ik niet binnen 30 seconden een Tele2 medewerker aan de lijn heb.
Toch was dat zijn advies waar ik het op dit moment mee moest doen.

Kortom...niks wijzer geworden!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet lag spikes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie