obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice geef geen antwoord
umiak
11 februari naar 3 verschillende e-mailadressen gemaild dat mijn simkaart niet meer werkt. Vraag om een ander.

Telefonisch kan de klantenservice niets doenAngry omdat ik een champion-abo heb.

Wanneer gaan ze me eindelijk antwoord gevenFrown

Op de site rondgekeken hoe ik een ander kan bestellen, maar niets. Alleen staat er dat ik genoeg beltegoed moet hebben voor een nieuwe kaart. Nou ja, heb 30 cent teweinig opstaan en hoe kan ik dan opwaarderen als simkaart niet meer werkt en ook niet kan internetbankieren want ik ontvang tan-code per sms.........

PffffffffffffAngry
 
cornfed
Misschien interessant voor je: Info E-Mail Adres Tele2 Webcare
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
umiak
Ok gelezen....
Nu heb ik iemand aan de lijn gehad. Prepaid Champion is uitverkocht. Willen mij een teelfoon laten kopen (heb er nog maar 6 in de lade liggen) en een abonnement te nemen.
Daar heb ik dus niets aan. Hoe krijg ik dan voor mekaar om mijn beltegoed die op simkaart staat terug te krijgen.

Wat moet ik nu doen?

Een mail sturen naar webservice@tele2.nl of wat bedoel je?

En vragen of ze me wel willen helpen....
 
cornfed
Klacht brief sturen lijkt mij beter.
Je hebt geld betaald (beltegoed) en je kan er nu niets mee.
Als provider moet Tele2 je het mogelijk maken om het beltegoed op te maken.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
umiak
Naar welk adres kan ik dat het best sturen?
 
cornfed
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704 AA Groningen
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
umiak
Heb een brief gestuurd en wacht dan af.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice geef geen antwoord', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 : 3 20 feb 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Advertentie