obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
opnemen met de Amino A532
cowboyspeedy
hallo mensen
kan iemand my misschien uitleggen hoe ik wat kan opnemen via de timer van de Amino A532 want ik kryg het niet voor elkaar hoor
 
famlimburg
blond ?????????//
 
cowboyspeedy
als ik de timer aan zet op een tyd dan neemt hy by my niks op dus wat heeft dat met een onzinnig antwoord te maken van jouw
sorry hoor
als jy nu niks zinnig kan antwoorden zet dan niks neer
niet iedereen weet hoe je met zo'n ding moet werken zonder beschryving van hoe het werkt
 
famlimburg
Die beschrijving is al uitgebreid uitgelegd hier, en ook voor de dummy's in PDF formaat te downloaden.
Gewoon ff lezen en erin verdiepen, moeilijk ???
 
famlimburg
gewoon ff hier lezen

http://www2.tele2.nl/handleidingenpagina/PDF/Gebruikershandleiding_iTV.pdf
 
famlimburg
Kleine moeite moet men nemen voor het betere resultaat!!!!!!!!!!!

Zeiken kan je altijd nog !!!!!
 
cowboyspeedy
kyk als je dit nu als eerste had neer gezet dan is het wat anders hoor dan blond
want ik kan niks met een apperaat dat ik niet weet hoe het werkt
maar goed
we gaan het eens bestuderen en als we nog vragen hebben kom ik gewoon weer terug
thanks
 
kobus1960
Gezien de grote drukte en het leesbaar houden van het forum graag zinnige antwoorden op vragen.
Domme vragen bestaan niet, daar gaan we vanuit, niet iedereen kan alles weten.

Onzinnige antwoorden e.d. worden in het vervolg verwijderd door de crew
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cowboyspeedy
maar ik geloof dat ik toch een probleem heb hoor
want als ik via de tv gids een programma aan klik om via timer op te nemen
dan kryg ik wel een rode stip met een witte rand er omheen maar verder gebeurt er niks
doe ik het nu verkeerd of wat is er aan de hand
en het is zo'n groot forum dat het haast geen doen is om te gaan zoeken op opnemen met de animo vandaar
 
Richen
Probleem heb ik ook. Als ik normaal tv kijk en dan op rec. klik werkt het en kan ik door zappen en blijft ie opnemen.
Stel ik een opname in via de programmagids of de menubalk, voor bv morgenochtend dan doet hij het niet.
Probleem ligt nu bij Tele2 en deze zal als er een update binnen is hiervoor mij direct op de hoogte brengen om te upgraden.
Advies, meldt dit bij Tele2 zodat je ook gelijk geholpen kan worden. En doe een gooi voor eventueel creditering op het niet compleet werken van de dienst. Dat is bij mij ook gelukt en daar doen ze niet moeilijk over!

Kwa service en het aanhoren van je klachten doet Tele2 het nu goed, inderdaad jammer dat er zoveel technische problemen zijn maar dat komt wel goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen met de Amino A532', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie