obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing Geldermalsen
3697
net even brutaal naar kpn gebeld of ze op de hoogte zijn van (zoals tele2 aangeeft) de storing in de wijkcentrale
kpn heeft hier GEEN meldingen over!!!!!!!!!!!
de monteur geeft zelfs aan dat het mogelijk is dat er een storing kan zijn in de eigen wijkcentrale van tele2 dus
heb net ook direct weer gebeld naar de tele2 ben zeer ontfastsoelijk te woord gestaanSad vraag me nu dus wel af wat er allemaal aan de hand is
volgens de persoon is er alleen storing bij tele2 en dus niet bij andere providers
heb er verder niet veel verstand van maar moeten er dan ook niet andere providers ook last hebben van storing enzo?
aangezien de medewerkers ook niet geheel op de hoogte zijn van deze storing.......
ga in ieder geval een claim in dienen
en hoop dat de reparatie als deze al bezig is spoedig word beeindigd zodat iedereen weer normaal alles kan ontvangen
 
strikke
Ik zal iedereen willen vragen om inderdaad even een telefoontje te doen naar de helpdesk om dit probleem in de buurt aan te kaarten bij Tele2. Ik heb net weer gebeld en tot mijn verbazing was er bij de medewerker niets bekend over een storing. Ze zijn lekker bezig daar.
 
Hermpie

Quote

Hermpie schreef:
Hallo hier nog een slachtoffer van Tele0,0 want die twee hebben ze niet verdiend.
Ik zit in Geldermalsen en bij mijn is het ook janken met de kraan open!
Ik heb vanaf woensdag morgen een dramatische telefoon en internet en ik heb nu al vijf keer gebeld en je krijg steeds het zelfde verhaal het licht aan de centrale maar ik zeg iemand bij mijn vlak in de buurt heeft wel een goede verbinding toen kreeg ik te horen dat kan wat ik zat op een ander plankje nou ja.
Ik hoop dat die ellende snel is opgelost want hier word echt niet vrolijk van.Sad
Goetjes allen en ik hoop dat het voor jullie ook snel word opgelost!!
 
Bill

Quote

strikke schreef:
Vinden jullie het ook niet vreemd dat er niets wordt gemeld op de site van tele2 over deze storing?


Vooral geen slapende honden wakker maken is de gedachte bij Tele2.

Daarom is het goed dat het hier gemeld wordt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
PG
Wederom gebeld met Tele2 klanten(service).
Hier werd na overleg met de storingsdienst gemeld dat men druk aan het werk was bij de wijkcentrale om een nieuwe kast te plaatsen en het probleem te verhelpen.
Omdat men niet kon zeggen hoe lang het zou duren ben ik naar de wijkcentrale aan de Emmalaan 4 te Geldermalsen gereden. Hier bleek helemaal niemand aanwezig te zijn... Ik ben dus wederom voorgelogen door Tele2.
Nadat ik Tele2 hiermee had geconfronteerd werd er doodleuk gemeld dat men aan het uitzoeken was wat er aan de hand is (al 2 1/2 dag!!!).
Ze konden mij verder niet helpen en konden ook geen informatie geven. "Er wordt intern aan gewerkt, meer kunnen wij u niet melden" was het enige wat men mij kon melden.
Ik begrijp niet dat er niet beter wordt gecommuniceerd richting de klanten. Dit voorkomt een hoop ergernis en frustratie.
Ik ben nu net zo ver als 2 1/2 dag geleden en Tele2 geeft mij niet het idee dat ze er alles aan doen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
 
michel1971
hier ook in meteren al 4 dagen geen internet en telefoon, elke dag gebeld nu kreeg ik het antwoord dat het een centrale verder is nadat ik had gezegd dat ik zelf wel ff bij de wijkcentrale zou gaan kijken om het echt te slopen zodat er wel een monteur naar toe gaat.
volgens mij weten ze zelf niet waaraan het ligt!!
ook gevraagd waarom geen vermelding op tele2 staat, maar daar kon hij geen antwoord op geven.
ben het zat en zit eraan te denken om tele2 op te zeggen!!!
 
Hermpie
Hallo ik denk er nu ook over om bij die lui het abonnement op te zeggen, ik vind het jammer dat ik er nog een jaar aan vast zit.
Ik vraag mij nu ook af of we door die storing gecompenseerd worden wand anders worden zij er beter van.

Ik heb nu ook al een keer of 8 gebeld en ze vertellen dan ook steeds het zelfde.
Ik hoop voor iedereen dat ze het nu toch maar snel oplossen.
En dan makken ze nu reclame over de TV nou daar doe ik zeker niet aan mee,want ze kunnen nu noch geen goede verbinding geven.
Voor mij is het tele2 daar kom je nergens mee.
Groetje allemaal.ShockSadAngry
 
Herad
Vandaag weer gebeld de medewerker nl de heer Wassing van de helpdesk was zo onbeschofd om de verbinding te verbreken omdat hij het gesprek te lang vond duren mischien. Weer opnieuw gebeld en een andere collega wist mij na veel wikken en wegen te vertelen dat er meerdere wijkcentrale's er uitlagen. Het probleem was waarschijnlijk een storing in een centrale in Den Bosch. De fout was geen fout van hun maar van KPN. Hij vertelde dat ze me zouden bellen als de storing verholpen was. Wachten dus maar. Wel abonnement opgezegd vonden ze zeer spijtig. Ikga nu de betaling van de afgelopen maand terugvorderen.
Gewijzigd door Herad op 20 februari 2010, 10:39
 
kobus1960
Probeer voor jullie zelf de storingstijden, beltijden richting Tele2 e.d.
op te schrijven, hou dit bij!! Ook de duur van de beltijden!!
Voorheen was men namelijk wel bereid tot resitutie van abbonnementsgelden.
Boosheid is natuurlijk volledig terecht, maar probeer het redelijk te houden
De helpdeskmedwerkers kunnen die storingen niet verhelpen.
Dit moet door de TD gebeureen.
KPN en Tele2 zijn water en vuur, verwacht van beiden geen info over elkaar.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
strikke
Jeps, nog even wachten op digitale tv/internet van UPC wachten en dan gaat de stekker van tele2 er hier ook uit. Niet te geloven dat dit al bijna 4 dagen aan de gang is, en dat er (zoals het lijkt) niet veel aan gedaan wordt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Geldermalsen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie