obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing Geldermalsen
mdgoei
Vanmorgen even langs de wijk centrale in de emmalaan gereden was helemaal niks te zien geen monteur aan het werk. gebeld met tele2 en die vertelde mij ook dat het probleem dan verder lag. nog gevraagd of er binnen tele2 niet gecommuniceerd word en dat klopte volgens de helpdeskmedewerker. die vertelde mij dat hun totaal geen informatie krijgen ook niet als ze er zelf omvragen. waardeloos bedrijf dus zonder enige communicatie. ga abonement ook op zeggen. want dit is echt belachelijk laat ze dan tenminste de communicatie met hun klanten goed houden maar dat kunnen ze zelfs niet.
 
michel1971
jammer dat we in geldermalsen en omstreken nog geen upc pakket kunnen krijgen, heb net met upc gebeld en ze verwachten wel dat dit binnen enkele maanden gebeurt, zodra dat kan ga ik gelijk weg bij tele2,
4 dagen geen internet en telefoon en televisie/eredivisie live kan echt niet!!!
en ik vermoed dat we het hele weekend nog met dit probleem blijven ,ze weten zelf niet eens waar het aan ligt
kunnen ze niet gewoon een wijkcentrale veder doorlinken zodat we in iedergeval een beetje kunnen intermeppen ook al is de snelheid dan wat minder maar iig meer dan de 3kb die ik nu heb.
 
muchomojo
gisteren eind van de dag weer gebeld naar tele2 daar vertelde ze me dat er 2 extra monteurs naar wijkcentrale gingen om t op te lossen maar helaas weer niet gelukt. ik heb er knap de balen van maar gelukkig nog mobiel internet op gsm en tv van upc (tip soms ben je niet afgesloten van de kabel sluit ff aan upc en kijk.) ben blij dat ik upc gehouden heb anders word ikShock ik ga zowiezo geld terug eisen al is t maar om t principe maar opzeggen doe ik niet heb merendeel van de tijd veel plezier van tele2, deze storing is niet leuk Sadmaar gebeurd niet vaakgaat t hopelijk ook niet vaak doen. [b]we houden hoop[/b]
 
hotenspicy
Helaas is de storing nog niet verholpen na terug komst in geldermalsen. Ja we zijn geldermalsen weggevlucht om tv te kunnen kijken bij familie. Toch ondanks de vele klachten die je links en rechts lees moet ik het afkloppen, we hebben weinig klacht qua tv, internet en telefoon in de afgelopen 5/6 jaar gehad met Tele2. Overstappen nee maar zal wel een goede schade vergoeding eisen van tele2. Gezien de ervaring uit het verleden zal de vergoeding ruimschoots zijn. Maar ben wel van mening dat de info van tele2 te kort schiet. Maar dat de helpdesk medewerkers het niet wisten was ik nog niet tegen gekomen en de 4/5 keer dat ik gebeld heb. Hopelijk is dit de laatste keer anders wordt het toch een andere provider (niet dat deze allemaal zo goed zijn, een leuke welkoms geschenk is ook niet weg)
 
michel1971
helaas wederom geen internet/telefoon/eredivisie live, maar weer gebeld en konden nog geen indicatie geven hoelang dit gaat duren, iemand misschien op dit forum een idee hoe wij tele2 onder druk kunnen zetten zodat dit toch echt in de loop van de dag opgelost is?
 
mdgoei
en het werkt nog steeds niet weer gebeld alleen maar de melding dat ze er mee bezig zijn. duurt inmiddels al 5 dagen. mischien moet tele2 eens vacature uitzetten voor capabele monteurs want die ze nu in dienst hebben kunnen er blijkbaar niks van en weten totaal niet waar ze mee bezig zijn. want anders heb je toch 5 dagen nodig om een storing in een wijkcentrale op te lossen.
 
strikke
Ook vandaag geen eredivisie live SadSad
 
michel1971
TELE2 BORN TO BE CHEAP, ALLEEEN HIJ DOET HET NIETAngry
 
kobus1960
De centrale is van KPN, Tele2 betaalt de huur (die u normaal zou betalen) aan KPN.
KPN vindt dus dat Tele2 verantwoordelijk is voor de lijnen.
Tele2 vindt dat KPN als verhuurder van de lijnen verantwoordelijk is.
Dit is al een strijd die jaren aan de gang is en nog lang niet uitgevochten is.
klanten vinden zeer terecht dat Tele2 de klachten moet verhelpen, bij problemen in de wijkcentrales gaat dit zeer traag vanwege bovenstaande redenen.

bron;Het bedrijf wat uiteindelijk dergelijke storingen moet opheffen.
Ja, zowal KPN al Tele2 gebruiken beiden externe bedrijven die de rommel op moeten
ruimen.

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Bill

Quote

michel1971 schreef:
TELE2 BORN TO BE CHEAP, ALLEEEN HIJ DOET HET NIETAngry


Goedkoop is duurkoop!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Geldermalsen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 mei 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 nov 2012
Advertentie