Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
Webcare Tele2
|
|
baatje30 |
Geplaatst op 02 maart 2010, 20:39
|
Activiteit » Hoevelaken Berichten: 279 Lid sinds: 31 okt 2008 |
Ik neem aan dat je kritiek niet tegen mij persoonlijk is gericht? Tenminste dat hoop ik..... Begrijp ik goed dat er tussen de beheerders en Tele2 nooit contact is geweest over hun aanwezigheid hier? Vreemd als dat zo is. Ook zit ik, ivm mijn UPC tv diensten, op het forum www.tele2.gebruikers.eu. Daar is volgens mij wel contact tussen bedrijf en beheerders. UPC zet zelf mededelingen op dat forum. Echter vind ik het wel netjes dat Tele2 blijkbaar toch aan hun klantenservice aan het werken is. En dat ze dit communiceren is al een hele stap. Je opmerking over een dialoog tussen klanten en Tele2 is een hele goede. Wanneer zou je in aanmerking komen als klant? Ikzelf neem maar 1 product af tegenwoordig. Is dat genoeg om in een panel te komen? Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
|
|
|
Bill |
Geplaatst op 02 maart 2010, 21:38
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 jul 2006 |
@baatje30. De kritiek moet je je niet aantrekken. Ik gebruikte jouw opmerking dat je de gang van zaken rond Tele2 webcare wel netjes vond als inkoppertje om de andere kant te belichten. Jouw zienswijze wordt daarin ten volle gerespecteerd. In mijn handtekening zie je vele Gebruikers Groepen staan. Op de meeste is een webcare team aanwezig en is er goed overleg en onderling contact. Ja zelfs op de UPC Gebruikers Groep! Tele2 doet maar zoals het haar belieft zonder enig overleg. Toch merk je terecht op dat er positieve ontwikkelingen zijn. Ik hoop dat dit zich doorzet. |
|
|
baatje30 |
Geplaatst op 03 maart 2010, 08:35
|
Activiteit » Hoevelaken Berichten: 279 Lid sinds: 31 okt 2008 |
OK gelukkig maar Maar hoe zie jij een panel waar je het eerder over had? Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
|
|
|
Bill |
Geplaatst op 03 maart 2010, 08:46
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 jul 2006 |
Een aantal personen die de problemen met Tele2 producten aankaart bij Tele2. Maar ook met verbeter voorstellen komt. En de belangen van de klanten behartigt. |
|
|
baatje30 |
Geplaatst op 03 maart 2010, 08:55
|
Activiteit » Hoevelaken Berichten: 279 Lid sinds: 31 okt 2008 |
Dat lijkt me een strak plan. Alleen ja wat is dan het minimaal aantal producten dat een klant moet afnemen?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 03 maart 2010, 10:19
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 jul 2008 |
Beste Bill, Wij zijn er vanuit gegaan dat een introductie en korte uitleg aan de forumleden voldoende zou zijn. Ik wist niet dat het de bedoeling was om hier toestemming voor te vragen, excuses. Wij staan ervoor open om met klanten om de tafel te gaan zitten, maar ik begrijp dat er al is voorgesteld om jullie input mee te nemen naar Tele2 maar dat jullie dat niet wilden. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 03 maart 2010, 13:57
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 aug 2008 |
Ik zal me even inmengen! Het punt is niet dat je toestemming moet vragen aan ons! Het is gewoon een vorm van beleefdheid. Voorts is de bewering dat wij geen input wilden leveren volstrekte onzin. Ik stel voor dat je alle gekleurde informatie die je van andere mensen krijgt over ons verwerpt! Vraag ons eens direct als je iets wilt weten. Wij bijten niet! Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 03 maart 2010, 14:20
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 jul 2008 |
Beste Cornfed, Voordat ik ging posten op het forum heb ik mijzelf geïntroduceerd bij de beheerder van het forum via de e-mail. Ik heb toen aangegeven dat ik de webcare voor Tele2 doe en ik het tevens van Tele2 labs en webservices overneem. Zoals eerder aangegeven staan wij open om met klanten om de tafel te zitten, want jullie input is belangrijk voor ons. Daarom heb ik jullie ook zojuist in een PB een uitnodiging gestuurd hierover. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Bill |
Geplaatst op 03 maart 2010, 18:14
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 jul 2006 |
Quote baatje30 schreef: Dat lijkt me een strak plan. Alleen ja wat is dan het minimaal aantal producten dat een klant moet afnemen? Het minimum lijkt me 1 product. Als ziggo klant val ik dan al buiten de boot. Quote Tele2 Webcare schreef: Beste Cornfed, Voordat ik ging posten op het forum heb ik mijzelf geïntroduceerd bij de beheerder van het forum via de e-mail. Ik heb toen aangegeven dat ik de webcare voor Tele2 doe en ik het tevens van Tele2 labs en webservices overneem. Zoals eerder aangegeven staan wij open om met klanten om de tafel te zitten, want jullie input is belangrijk voor ons. Daarom heb ik jullie ook zojuist in een PB een uitnodiging gestuurd hierover. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Ik heb inderdaad mail gehad waarin aangekondigd werd dat je Tele2 labs en webservices ging overnemen. Stel je nu het volgende eens voor. Ik ben schilder en stop een briefje in de brievenbus waarin ik aankondig (of mij als schilder introduceer) morgen je huis te komen schilderen. Zou je dat niet gek vinden? Maar genoeg hierover. Belangrijker is hoe het nu gaat! Je hebt laten zien dat je serieus de zaken oppakt en de Tele2 gebruikers serieus neemt. Ik ben vereerd met de uitnodiging van Tele2 om met klanten om tafel te gaan zitten. Echter ik ben geen klant van Tele2, maar van Ziggo. Als initiatiefnemer van de Gebruikers Groepen mag ik denk ik wel namens de klanten praten. Ik kom daar in een PB nog op terug. |
|
|
stef |
Geplaatst op 09 maart 2010, 19:42
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 09 mrt 2010 |
Ik heb zojuist geprobeerd webservice@tele2.nl een email te sturen mbt aantal vragen mbt een potentieel internet+bellen+tv abonnement bij Tele2 en krijg dit nu als resultaat: "Beste Tele2 Klant, Vanaf heden is dit email adres niet meer actief. Voor al je vragen en opmerkingen helpt onze virtuele assistent ( http://tele2.gebruikers.eu/klantenservice/help.html ) je graag verder. Ook kun je contact opnemen met onze telefonische Klantenservice. Deze is bereikbaar op 0900-2411602 (lokaal tarief)." Die virtuele assistent is een lachtertje..daar kan ik niks mee. Op de website van Tele2 is geen emailadres te vinden. Weet iemand nog een werkend email adres van de klantenservice van Tele2 of is dit telecommunicatiebedrijf (!) eenvoudigweg ONBEREIKBAAR via email voor (potentiele) klanten? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webcare Tele2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 okt 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 aug 2017 |
Advertentie