obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Webcare Tele2
cornfed
Bel 0800-1602. Dat is de verkoopafdeling. Goedkoper kan niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
stef
Betse Cornfed..bedankt voor je wederom snelle antwoord maar de verkoopafdeling heb ik al aan de lijn gehad en ze konden mij niet helpen. Zoals wel vaker hebben ze eigenlijk geen kaas gegeten van het produkt dat ze verkopen, ze willen slechts verkopen en meer niet. Ik ben specifiek op zoek naar een manier om via email te communiceren zodat mijn vragen kunnen worden doorgestuurd naar de juiste personen. Lijkt me ook niet te veel gevraagd om de klantensevice van een ISP per email te kunnen benaderen...dus als iemand een werkend email adres weet..ik hou me aanbevolen!
 
stef
gedaan idd...maar blijft raar dat er geen publiek emailadres schijnt te zijn kennelijk van Tele2..
 
cornfed
Op zich toch logisch?

Als je als bedrijf een algemeen mail adres gebruikt, komen daar na een tijdje extreem veel mails binnen.
De overgrote meerderheid zal spam zijn en onzin berichtjes van grapjassen.
Hoe wil je daar fatsoenlijk uit filteren wat serieus is en wat niet?




Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
stef
ik heb het niet over een ALGEMEEN adres maar over een publiek email adres van de klantenservice..'t is toch volstrekt normaal als die per mail bereikbaar zouden zijn lijkt me.
 
cornfed
Dus op een publiek e-mail adres van de klantenservice komen geen scheepsladingen mails binnen?

Zo snel als een mailadres bekend is en zich verspreid over het internet is het al zover.
Je bent dan alleen nog bezig om je spam map te beheren.
Als jij dringend hulp nodig hebt en je mail komt abusievelijk bij de spam terecht, schreeuw je dan niet moord en brand waarom niemand toch reageert??
Dat is de hoofdreden van Tele2...
Gewijzigd door cornfed op 09 maart 2010, 23:51
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
stef
ja maar dat is dan toch niet te vermijden? vanwege spam gevaar support je dan dus maar niet via mail? bijna elk bedrijf dat ik ken heeft een klantenservice die wel bereikbaar is via email..ik blijf het erg raar vinden en ook niet te verdedigen eerlijk gezegd, alles IMHO.
 
kobus1960
Ik heb ze even nagelopen, de andere providers, voor deze discussie.
Allemaal onder Contact te benaderen middels een Contact/Invul formulier waarna
je evt. teruggemaild kan worden, nooit middels een rechtsstreeks emailadres.
Reden al door Cornfed verwoord.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
stef
Daar heb je gelijk ik ECHTER met navraag is er iha wel mogelijk achter een emailadres te komen van de klantenservice en dat is ook wat ik hier probeerde te doen. Bovendien kent de website van tele2 niet zo'n formulier om het begincontact te initieren (daarna kan er vaak ook teruggemaild worden naar een echt adres) maar slechts een hopeloze virtuele assistent waar je in 1 regel je vraag mag stellen..lol
 
cornfed
Type eens "contactformulier" in de virtuele assistent.
Dan begint hij je vragen te stellen...
Gewijzigd door cornfed op 10 maart 2010, 11:23
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webcare Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie