obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
hapering beeld digitale tv tele2
Arnold
Goedenavond,

Sinds een paar dagen heb ik het 3in1 pakket van Tele2. Telefonie, internet en digitale TV. Ik ben over het algemeen tevreden (paar keer gebeld met klantenservice en zeer klantvriendelijk en snel geholpen). Maar ik heb 1 probleem. Het beeld blijft regelmatig hangen (met soort klikgeluid). Is dit normaal, weet iemand of ik hier iets aan kan doen?

Arnold
 
famlimburg
Ik heb ook dat pakket maar tot volle tevredenheid, geen rare dingen gehad.
 
Tele2 Webcare
Hoi Arnold,

Vervelend dat je beeld af en toe hapert. Er zijn problemen bekend met het beeld en het mogelijke haperen hiervan. Mijn collega's zijn druk bezig om hier een oplossing voor te vinden. We hopen in de tweede week van maart een update hiervoor te releasen.


Met vriendelijke groet,

Danielle
 
henk05
Gisteravond tijdens de olympische spelen (schaatsen) ook erg last gehad van haperend beeld. Lijkt wel of de servers van Tele2 het niet aankunnen of niet tegen bewegende beelden kunnen? Een iets grotere buffer in de decoder zou dus handig zjin.

Met name bewegende beelden (zoals schaatsers) en goedbekeken programma's lijken te haperen. Beeld viel regelmatig weg en haperde gisteravond enorm. Het schaatsen uiteindelijk maar via de oudewetse coax kabel gekeken.

Bij andere programma's en op rustige tijdstippen weinig haperingen / storingen in het beeld!
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Dit probleem ligt niet aan onze Hardware, maar aan de software. In de tweede week van maart zal er een software-update plaatsvinden zodat deze problemen (zoals haperend beeld) opgelost worden.

Met vriendelijke groet,

Danielle
 
henk05
Oké duidelijk! Mooi dat de oorzaak al gevonden is dan.. Cool
 
NeverMind
In andere forum heeft Danielle het over eind maart dus wat is nu waar??Ben bang voorlopig niks
 
Bill
Overzicht vaker voorkomende klachten/problemen

Hierin staan ook data genoemd.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
lunoris
Hoi Arnold,


Ik heb nu een jaar tele2 en het ging redelijk goed.
Aansluiting heb ik 4 weken op moeten wachten, bij verhuizing 2 weken.
En bij allebei zeer op tijd opgegeven.
Nu heb ik sinds een week dat de tv steeds blijft hangen en niemand weet hier een antwoord op.Shock
Je krijgt alleen maar vragen van ressetten en zitten de stekkers er wel goed in.
Soms moet ik om de 10 minuten resetten, nee dat is echt niet leuk kijken.


Ik ben blij als mijn abbonement is verlopen.

Nooit meer terug naar tele2!!!Sad
 
Arnold
Hallo,

Wat vervelend voor je dat je zo problemen hebt. Ik zou zeggen blijf bellen met klantenservice, mijn ervaring is dat er ook zeker kundige mensen zitten. Als je een keer gesproken hebt met iemand die jou goed bevallen is, vraag dan gewoon nar zijn naam. Zodat je de volgende keer eventueel naar hem of haar kan vragen. Zullen ze zeker aan mee werken. Lijk wel een woordvoerder van Tele2 hahahaha.

Sterkte ermee,

Groetjes,

Arnold
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hapering beeld digitale tv tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie