obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Overzicht vaker voorkomende klachten/problemen
Superdude
Ik heb het even opgezocht, en reclameblokken overslaan dat kan geen een hd-recorder, wel kunnen sommige de reclame "merken" en dan automatisch verderspoelen. Nu blijft mijn vraag nog hoe je makkelijk en snel naar een bepaalde positie in de opname gaat? Weet iemand dit?
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Op meerdere fora staan nu verschillende data over de software-update. Voor de duidelijkheid: deze zal half maart plaatsvinden (vanaf de 16de). Niet iedereen zal tegelijkertijd deze update ontvangen, het kan tot ongeveer 2 dagen duren voordat deze bij iedereen geïnstalleerd is. Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kobus1960
Met nog even verder lezen had je gezien dat er NA 15 Maart een update komt die diverse
storingen gaat verhelpen en mogelijkheden laat werken, wel/niet tegen betaling.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
henk05
De tweede decoder kost 4 euro per maand en eenmalig 19,95. Levertijd 1,5 week. Ik heb hem inmiddels aangesloten en kan prima tv kijken op 2 tv's + een programma opnemen gelijktijdig. Smile
 
C1000
klachten/problemen,!?

Laten we het houden op wat kleine aanpassingen voor de volgende software update.....


Suggesties voor verbetering:

-In de miniEPG zijn programmatitels soms maar half leesbaar. Als de hele breedte van het beeld gebruikt wordt past de titel wel.
- De positie van de miniEPG is storend, nl precies over de ondertitels, beter is om deze bovenin beeld te plaatsen.
-De miniEPG blijft VEEEEL te lang in beeld staan, zodat je soms wel 3 ondertitels mist. Wellicht een keuzemogelijkheid geven in het instellingen menu hoelang deze in beeld moet blijven.
-De opnamebalk staat over de ondertitels, verplaats deze naar boven.
-Ik wil sneller kunnen scrollen door een opname, en ik wil zelf kunnen markeren.
-Bij het zappen wil ik graag zien hoe laat het is.
-De tekst van Teletekst is veeeeel te klein, en het lettertype is ook niet goed. Veel te hoekig. Een normaal lettertype leest veel prettiger.
-Als ik een opname wil afspelen krijg ik een keuzemenu met onder andere 'Afspelen van begin', en 'Afspelen van de laats...' en daar houdt de tekst op. De tekst past dus niet in het hokje.
-Als ik een opname bekijk en ik druk op Stop, dan krijg ik keuze uit onder andere 'Stop weergave' en 'Ga naar Opnames'. Beide keuzes resulteren in hetzelfde, dus 1 van de functies is overbodig. Prettiger zou ik zelfs vinden: stopknop induwen en direct naar de laatstbekeken tvzender verspringen. Dan beslis ik zelf wel of ik nog naar het opnamemenu wil.

Groeten Marcel

Er zitten nog een aantal kleine maar wel vervelende dingen in het menu.
-ik zit soms echt helemaal vast in het menu. Hel ledje knippert wel dat ie iets ontvangt maar doet verder niks.
Dus even de stekker trekken. Hij doet er alleen wel heeeel erg lang over om weer op te starten.
-wat ik ook mis is de knop om te kunnen zappen tussen 2 kanalen. vb. ik kijk disc. ch. daar is reclame dan kijk ik even naar nat.geo. en kan ik blijven switchen tussen die 2 kanalen. (dit knopje zal ongetwijfeld een hele mooie naam hebben).
-Het videotheek menu is heel erg langzaam. Ik moet telkens wachten tot alle info is geladen voordat ik verder kan. Ook is er wel weinig keus. Wat ik wel positief vind is de kids afdeling. Leuke tekenfilms helemaal voor niks. Zelfs Boes staat erbij. Jeugd herinnering...
-ook mis ik hoofdstukken tijdens een opname. Als ik naar het eind wil spoelen van een opname neemt dat nogal wat tijd in beslag.
-de zender indeling is niet echt wat. Het is erg jammer dat je het nummer van de des betreffende zender NIET kan veranderen. Voor Ned. 1 HD moet ik dus altijd 101 blijven indrukken en ik wil hier gewoon 1 van maken.
-Het switchen tussen radio en tv blijft ook wat vaag.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overzicht vaker voorkomende klachten/problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie