obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
AMINO A-132
WillyWortel
Sinds het gebruik van de Amino A132 is TV kijken een ramp geworden.
Vier van de vijf keer doet hij het niet wel geluid geen beeld.
Na de stekker uit het stopcontact te hebben verwijderd en na 1 minuut weer erin doet hij het weer.
Beeld staat regelmatig stil blokkerig en een irritante klik op de buis plus geluid.
Heeft wel iets weg van statische electiciteit.
Vorige samsung werkte tenminste al was het een oubollig apparaat.
 
Adelante
Gebruik je scart of hdmi?
 
WillyWortel
Volgens mij is het grootste probleem de HDMI cabel
Als je wisselt tussen HDMI input en TV gaat het beeld bij terugkeer naar HDMI op vertikale lijnen of helemaal geen beeld meer maar wel geluid.
Na restart van de decoder ( in uit stroom ) doet deze het weer.Het lijkt wel of de HDMI aansluiting van de Amino niet compatable is met de TV.Angry
 
cornfed
HDCP is het toverwoord, vermoedelijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/High-ban...Protection

Daar zal wel de nodige bugs nog inzitten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
WillyWortel
Ik heb de gehele dag gekeken en gezapt middels de scart aansluiting, dit geeft wel mindere
beeldkwaliteit maar ik heb geen problemen meer gehad.Dus ook niet meer stilstaand of blokkerig beeld en geen uitval meer van de decoder. Dit is wel weird voor digitale decoder!!Frown
 
Renebulthuis
Ik heb juist wel beeld maar geen geluid. Ik heb de nieuwe harddiskrecorder en de HDMI van de decoder naar de TV. Als ik via de Scart aansluit heb ik zowel geluid als beeld, maar via HDMI dus alleen beeld. Tips?
 
WillyWortel
Misschien moet je een betere kwaliteit HDMI kabel gebruiken?!Wink
 
Renebulthuis
Dat is een hele goede tip, maar deze werd meegeleverd met de nieuwe hard disk recorder / decoder van tele2. Ik neem dus aan dat die kabel niet het probleem is.
 
Renebulthuis
Dat is heel mooi, maar voor mijn probleem zal die kabel niet uitmaken. Ik heb die van Tele2 gebruikt en zeker als jij zegt dat er nauwelijks kwaliteitsverschil is, ligt het probleem dus elders.
Gewijzigd door Renebulthuis op 04 maart 2010, 07:53
 
Tele2 Webcare
Beste Willy Wortel,

Deze problemen zijn bij ons bekend. Eind maart komt er een software-update die naar verwachting veel van dit soort problemen kan verhelpen. Echter wanneer je wenst dat ik je klacht hierover in behandeling neem, dan doe ik dit graag. Je kunt je postcode en huisnummer naar mij in een PB sturen en dan neem ik je klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'AMINO A-132', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Amino IPTV Afstandsbediening Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 20 feb 2016
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
Advertentie