obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Wel beeld, geen geluid via HDMI
Renebulthuis
Ik lees veel berichten van mensen die geen beeld hebben maar wel geluid. Bij mij is het andersom. Via de scart heb ik wel geluid (en beeld) via HDMI niet (alleen beeld). HDMI zou toch ook geluid moeten doorgeven? Ik heb de input van de TV al gezet op "HDMI", dat maakt geen verschil.

Wie weet de oplossing?
 
markkuiper
Hallo Rene,
Dit is inderdaad een veelvoorkomend probleem, Tele2 werkt aan een oplossing. Ik ben dagenlang zelf bezig geweest om een oplossing te vinden, echter bleek een reset de enige oplossing voor dit probleem. Op dt moment is de enige oplossing om een reset te voorkomen de decoder aan te sluiten via Scartkabel. Dan zou alles normaal moeten werken. Bij mij is dan ook de beeldkwaliteit beter dan via HDMI, hoe dat kan blijft nog een raadsel, ook voor Tele2.
 
Renebulthuis
Hartelijk dank voor je hulp! Erg attent.
 
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

Op meerdere fora staan nu verschillende data over de software-update. Voor de duidelijkheid: deze zal half maart plaatsvinden (vanaf de 16de). Niet iedereen zal tegelijkertijd deze update ontvangen, het kan tot ongeveer 2 dagen duren voordat deze bij iedereen geïnstalleerd is. Ik hoop jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
wallia
He das goed nieuws. de 16e al de up-date, dus toch geen EIND maart! Vol verwachting klopt ons hart !!!
 
Tele2 Webcare
Beste Wallia,

De update start inderdaad vanaf de 16de en het kan twee dagen duren voordat bij iedereen de update is doorgevoerd. We hopen dat op 18de de sofware-update bij onze klanten is voltooid. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel beeld, geen geluid via HDMI', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Geen HD? TV diensten : 1 22 okt 2014
Advertentie