obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
2e tv decoder aansluiten via powerlan
McBeukie
Heeft er al iemand ervaring met het aansluiten van de tv decoder via de lichtnet adapters.??

Ik wil de 2e decoder via het lichtnet aansluiten met 2 powerlan adapters omdat ik anders een kabel door het huis moet trekken.

Volgens mij als ik en 85Mbps kit aanschaf moet dat toch gewoon gaan werken?
 
kobus1960
Hier nog niets gelezen over een werkende dergelijke opzet.
Tele2 geeft ook geen ondersteuning voor dergelijke oplossingen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Er zijn postings in het verleden geweest van leden die een power-lan inzetten voor de decoder.
Als alle apparaten goed staan ingesteld, werken ze prima.

Probeer eens de 'Zoeken' knop op het forum.



Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
McBeukie
@Cornfed

Ik had al gezocht maar kon het niet goed vinden, ik ga toch nog eens zoeken, maar ik denk ook dat het gewoon moet lukken.

Ik laat het weten als ik de spullen heb ,
gr
 
Qrius
Ben benieuwd, zou wel mooie oplossing zijn! Grin
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
McBeukie
Sweex setje besteld voor 39.99 dus nu de decoder nog en dan testen ik hoop dat het werkt.

Jullie horen het wel.
Smile
 
cornfed
Sweex staat niet bekend om zijn kwaliteit.
Ik hoop voor je dat het geen probleem gaat worden voor je.
Gewijzigd door cornfed op 06 maart 2010, 10:58
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
McBeukie
Ach ja de referenties waren goed en er zit 2 jaar garantie op ,

we wachten af
 
McBeukie
En zoals beloofd hierbij het antwoord.... Ik heb vandaag mijn 2e amino decoder binnengekregen en aangesloten via 2 sweex powerlan adaptors. En ja hoor het werkt perfect , tot nu toe geen storing helemaal niks. ! powerlan aangesloten beneden in de woonkamer bij het modem en 1 boven in de slaapkamer en het werkte direct. Scheelt weer een lange lan kabel trekken door het huis.


grtzGrin
 
Plompie
Bedankt voor het testen, hou het zeker in m'n achterhoofd....

Aan de prijd te zien neem ik neem aan dat jij deze hebt? Sweex Powerline 85MBit 2x http://www.alternate.nl/html/product/...2=PowerLAN
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2e tv decoder aansluiten via powerlan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie